اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی و پیشکسوت والیبال مازندران:

اقتدار والیبال ساری از دست رفت/ تیم وحدت از لیگ بازماند

پیشکسوت والیبال مازندران با اعلام اینکه به دلیل نبود حامی مالی، نماینده والیبال ساری از حضور در لیگ کشوری بازماند، گفت: والیبال ساری اقتدار گذشته خود را از دست داد.

اقتدار والیبال ساری از دست رفت/ تیم وحدت از لیگ بازماند

قربان اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مرکز استان استعداد بسیار مناسبی در ورزش والیبال دارد اما از بی‌توجهی مسئولان به این رشته ورزشی نگران هستیم.

وی با اشاره به حضور تیم‌های خوب و سازنده مرکز استان در دهه سال‌های گذشته تصریح کرد: تیم‌های مشیران، نکاچوب، وحدت و ساری جوان و....به عنوان نماینده مرکز استان در لیگ‌ سال‌های گذشته کشوری با اقتدار ظاهر می‌شدند.

مربی پیشکسوت والیبال مرکز استان مازندران با اشاره به حضور مربیان و بازیکنان خوب والیبال در مرکز استان ابراز داشت: والیبال مرکز استان با حضور مربیان مجرب و سازنده از نظر نیروی انسانی و استعداد مشکلی ندارد.

اصغری مشکل بزرگ ورزش استان به ویژه والیبال را عدم حمایت اسپانسر و حامی مالی عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولان باید تدبیری بیندیشند تا دوباره پای سرمایه‌گذاران به ورزش استان باز شود.

وی با اشاره به موفقیت مدیران برخی از استان‌ها در جذب اسپانسر افزود: در برخی از استان‌ها شاهد هستیم که نیروی انسانی ورزشی وجود ندارد اما مدیران در جذب حامی مالی موفق عمل می‌کنند.

اصغری با اشاره به تغییرات مدیریتی هیئت والیبال مرکز استان اذعان داشت: ورزشکاران والیبال مرکز استان از وضعیت و نابسامانی خود ناراضی هستند.

وی با اشاره به صعود تیم وحدت ساری به لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازیکنان و مربیان زحمات زیادی کشیدند اما این تیم به علت مشکلات مالی و عدم حمایت اسپانسر در لیگ شرکت نکرد.

اصغری با اشاره به رقابت ساری، آمل و بابل در مسابقات والیبال قهرمانی استان در سال گذشته گفت: در حال حاضر والیبال آمل و ساری با هم قابل قیاس نیستند.

مربی پیشکسوت والیبال ساری در پایان مازندران را مهد و قطب ورزش کشور در بیشتر رشته‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: ورزشکاران مازندران به استان‌های دیگر کوچ می‌کنند اما خبری از حمایت و جذب اسپانسر در شهرشان نیست.

انتهای پیام/86005/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول