اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال سفیر قم:

والیبالیست قمی پاسور تیم ملی شد

سرمربی تیم والیبال سفیر قم از اعزام پاسور شاخص این تیم به رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان خبر داد.

والیبالیست قمی پاسور تیم ملی شد

سید روح‌الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: این والیبالیست قمی رضا رزاقی است که یکی از اعضای تیم والیبال سفیر قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و با حضور مستمر و موفق در اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان راهی رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد شد.

وی عنوان کرد: بعد از کسب جواز صعود به مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان اکنون ملی‌پوشان والیبال کشورمان با آغاز دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی در پی حضور پرقدرت و موفق در جدال با تیم‌های مطرح جهان هستند.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم تصریح کرد: درخشش چهره‌های آینده‌دار والیبال قم همچون رضا رزاقی به سبب سرمایه‌گذاری است که از چند سال قبل بر روی رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم و حالا استعدادهایی که در تیم‌های رده‌های سنی پایه قم درخشیدند به رده‌های سنی بالاتر آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همین بازیکنان که یکی از آن‌ها رضا رزاقی به شمار می‌رود در دو سال اخیر ترکیب اصلی تیم‌های والیبال هلال‌احمر و سفیر قم در لیگ دسته اول بزرگسالان باشگاه‌های کشور و همچنین تیم جوانان سفیر قم در لیگ دسته اول کشور را تشکیل می‌دهند.

شفیعی افزود: در این سال‌ها همواره والیبال قم در حسرت حضور حداقل یک ملی پوش در ترکیب تیم‌های ملی والیبال رده‌های سنی مختلف کشورمان بوده است اما بعد از معرفی چندین بازیکن مستعد در سه چهار سال اخیر اکنون یکی از آن‌ها عضو تیم ملی جوانان اعزامی به پیکارهای قهرمانی جهان است.

وی عنوان کرد: این بازیکن، رضا رزاقی پاسور خوش قد و قامت والیبال قم در تیم‌های جوانان و بزرگسالان هلال‌احمر و سفیر قم است که در سال قبل عملکرد خیره‌کننده‌ای در ترکیب نماینده‌های قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور داشت و با تیم ملی به مقام سوم آسیا رسید.

دبیر هیئت والیبال استان قم اظهار داشت: تیم ملی والیبال جوانان زیر 21 سال کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که در مهرماه سال قبل در ارومیه برگزار شد با درخشش این بازیکن و سایر ملی پوشان خود توانست مقام سوم آسیا را به دست آورده و به مسابقات جهانی ترکیه صعود کند.

وی با اشاره به برگزاری پیکارهای والیبال قهرمانی جوانان جهان در ترکیه عنوان کرد: مسابقات والیبال قهرمانی زیر 21 سال جهان از اول تا دهم شهریورماه به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود و به همین منظور فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی والیبال زیر 21 سال اسامی 19 بازیکن را برای حضور در مرحله چهارم اردوی آمادگی این تیم که از هشتم خرداد‌ماه آغاز می‌شود، معرفی کرد.

شفیعی ادامه داد: بدین ترتیب رضا رزاقی، مصطفی باقری، محمدرضا فتاحی، رسول شهسواری، علیرضا نصراصفهانی، میلاد عبادی‌پور، آرش تقوی، قاسم کارخانه، سعید تقوی، جواد حسین‌آبادی، علی جعفری، ابوالفضل قلی‌پور، محمد فلاح، محمد رضی‌پور، سعید آقاجانی، حسن رجب‌زاده، محمد میرزایی و علی رشیدی سایر بازیکنان دعوت شده به این اردو محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول