اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ جهانی

امیر غفور تنها نماینده والیبال استان اصفهان است

در لیست نهایی اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ جهانی والیبال تنها یک بازیکن اصفهانی حضور دارد.

امیر غفور تنها نماینده والیبال استان اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی والیبال کشورمان که برای نخستین‌بار تجربه حضور در مسابقات لیگ جهانی را به دست آورده، تمریناتش را برای شرکت در این مسابقات پیگیری می‌کند.

براساس نظر خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال، امیر غفور تنها بازیکنی است که از والیبال استان اصفهان در این مسابقات حضور دارد.

ولاسکو در اردوهای تیم ملی برای آماده‌سازی تیم به منظور شرکت در لیگ جهانی از مسعود غلامی و علی مباشری نیز به تناوب دعوت کرده بود، اما در لیست اخیر وی نامی از این دو بازیکن دیده نمی‌شود.

با این حال غلامی و مباشری همچنان شانس همراه تیم ملی در لیگ جهانی را داشته و در اردوهای بعدی می‌توانند در ترکیب نهایی ولاسکو جای بگیرند.

به گزارش فارس، سعید معروف، مهدی مهدوی، محمد موسوی عراقی، آرمین تشکری، عادل غلامی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی، شهرام محمودی و فرهاد ظریف بازیکنانی هستند که برای دیدار تیم ملی با روسیه فرخوانده شده‌اند.

تیم ملی والیبال کشورمان روز سه شنبه 5 خردادماه تهران را به مقصد بلغارستان ترک کرده و سپس راهی اردوی بلغارستان شده و پس از آن به روسیه سفر می‌کند.

انتهای پیام/63006/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول