اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد

دروغ‌پردازی برخی سایت‌ها علیه قالیباف

استاد حوزه و دانشگاه گفت: برخی از افراد با هدف تخریب شخصیت محمدباقر قالیباف در سایت‌ها مطالبی را علیه ایشان می‌نویسند که به هیچ عنوان صحت ندارد.

دروغ‌پردازی برخی سایت‌ها علیه قالیباف

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام حسینعلی نراقی امروز در همایش حامیان محمدباقر قالیباف که در مسجد ولایت برگزار شد، اظهار داشت: برخی از افراد با هدف تخریب شخصیت محمدباقر قالیباف در سایت‌ها مطالبی را علیه وی می‌نویسند که به هیچ عنوان صحت ندارد و آحاد جامعه به این مطالب توجه نکنند و صحت آن را بررسی کنند.

نراقی اضافه کرد: از آنجایی که محمدباقر قالیباف از رأی بالایی در کشور برخوردار است، برخی از افراد درصدد هستند با دروغ و تهمت زدن به وی رأی این نامزد اصلح را بشکنند، بر این اساس آحاد جامعه پیرامون این مطالب دروغ و دروغ‌پردازی‌های سایت‌ها هوشیار باشند.

وی ابراز داشت: با توجه به موفقیت‌های مدیریتی محمدباقر قالیباف در کشور و محبوب بودن وی در بین مردم، برخی از افراد قصد دارند با نوشتن مطالبی در سایت‌ها نگذارند ایشان به عنوان رئیس‌ جمهور آینده انتخاب شود که این مطلب نیز می‌تواند نشان‌دهنده درایت و مقتدرانه مدیریت این نامزد اصلح باشد.

یکی از حامیان محمدباقر قالیباف با بیان اینکه دشمنان اسلام به علت موفقیت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، مذهبی، فرهنگی و بین‌المللی علیه این کشور در رسانه‌ها تبلیغات سوء می‌کنند، عنوان کرد: اکنون نیز آنان در رسانه‌هایشان محمدباقر قالیباف را تخریب می‌کنند که علت اصلی این امر به دلیل موفقیت ایشان در مدیریت کشور است.

این مسئول با اشاره به اینکه محمدباقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری در مدیریت تهران تحول عظیمی را ایجاد کرده است، عنوان کرد: وی با مدیریت مقتدرانه توانست مشکلات فرهنگی و اقتصادی این شهر را در حد مطلوبی برطرف کند.

نراقی با اشاره به اینکه مردم ایران از فهم، درایت و بصیرت کافی در انتخاب رئیس‌ جمهور اصلح آینده برخوردار است، ابراز داشت: مناظره‌هایی که در صدا و سیما پخش شد، مردم از صحبت‌های نامزدهای ریاست‌ جمهوری تشخیص دادند که کدام نامزد به آرمان‌های ولایت‌ فقیه و امام راحل نزدیکتر است، بر این اساس می‌توانند نامزد اصلح را انتخاب کنند.

یکی از حامیان محمدباقر قالیباف بیان کرد: محمدباقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری توانایی برطرف کردن مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور را دارد و به نظرم اصلح‌ترین نامزدها در این انتخابات است.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول