اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در اردبیل:

انصراف عارف سبب شده تا اصلاح‌طلبان به نفع قالیباف وارد عرصه شوند

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف با قدردانی از تلاش سرپرستی خبرگزاری فارس برای مناظره در دفتر این رسانه و در مورد کناره‌گیری عارف گفت: بسیاری از اصلاح‌طلبان بعد از کناره‌گیری عارف به نفع قالیباف وارد عرصه انتخابات شدند.

انصراف عارف سبب شده تا اصلاح‌طلبان به نفع قالیباف وارد عرصه شوند

بهرام یوسف‌پور آذری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: انتخابات در این دوره دو قطبی است و اگر از اردوگاه اصولگرایان شخصیت‌هایی همانند حدادعادل ایثارگری کنند و کنار بکشند و به میثاق‌نامه خود براساس مقبولیت، مشروعیت و کارآمدی پایبند باشند انتخابات به نفع دکتر قالیباف در همان دور اول تمام می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ در غیر این‌صورت احتمال می‌رود انتخابات به دور دوم کشیده شود که در دور دوم نیز قطعاً پیروز نهایی قالیباف می‌باشد.

یوسف‌پور آذری در مورد کناره‌گیری عارف از صحنه رقابت‌های انتخاباتی خاطر نشان کرد: هر چند تصور می‌شود که عارف به نفع یکی از کاندیداها کنار کشیده در صورتی که بنده اطلاع موثق دارم که تشکیلات ستادهای عارف به جهت رأی‌آوری بیشتر قالیباف اغلب به نفع او کار کرده و فعالیت می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: در استان اردبیل نیز بسیاری از افراد شاخص از اردوگاه اصلاح‌طلبان به نفع قالیباف وارد عرصه شدند که بنده از همه آنها تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: اینکه تصور می‌شود عارف به نفع یک کاندیدای خاص کنار کشیده این‌گونه نیست چرا که این کنار کشیدن نه تنها به نفع آن کاندیدا نیست بلکه در نهایت به نفع ستاد قالیباف تمام می‌شود.

یوسف‌پور آذری ادامه داد: از اولین ساعات امروز تماس‌های مکرری از سوی طرفداران عارف با بنده صورت گرفته است که نشان‌دهنده این واقعیت است که آنها با توجه به قدرت رأی‌آوری قالیباف به نفع او حاضر هستند در صحنه تبلیغات ادامه فعالیت دهند و ما بدون نگرانی به حول قوه الهی دکتر قالیباف را رئیس جمهور آینده می‌دانیم.

هرگونه انشقاق و دودستگی را تکذیب می‌کنم

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در اردبیل در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در مورد شایعه دودستگی در ستادهای قالیباف گفت: بنده هرگونه دودستگی و انشقاق را در ستادهای قالیباف تکذیب می‌کنم چرا که تمام ستادهای قالیباف اعم از برادران و خواهران در کنار هم و برای پیروزی به نفع دکتر قالیباف قدم بر می‌دارند که از آنها قدردانی می‌کنم.

وی افزود: همه ما با یک هدف و رسیدن به یک آرمان مشخص که همان پیروزی دکتر قالیباف در صحنه انتخابات است قدم به این عرصه گذاشتیم به طوری‌که تمام نیروهای دلسوز در ستادهای فعال و شکل گرفته دکتر قالیباف با نهایت همدلی و همکاری تلاش می‌کنند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

وی از برگزاری یک همایش مردمی در حمایت از دکتر قالیباف خبر داد و تصریح کرد: این همایش امروز و با مشارکت تمام ستادهای قالیباف برگزار می‌شود که امیدواریم همه اقشار در این برنامه حضور داشته باشند.

یوسف‌پور آذری خاطر نشان کرد: مسئول ستاد بانوان بیش از هشت سال است که با ما همکاری نزدیک دارد و الان نیز در ستاد قالیباف فعالیت‌های گسترده‌ای صورت می‌گیرد و همایش بانوان نیز در همان محل ستاد برگزار شده است.

وی به سفر خود به شهرهای مختلف نظیر پارس‌آباد و بیله‌سوار اشاره کرد و ادامه داد: بنده در این سفرها سعی می‌کنم بین فعالان ستادهای قالیباف که در نهایت صداقت و یک رنگی فعالیت می‌کنند انسجام بیشتری به وجود آمده و با تمام توان تلاش کنیم تا 24 خرداد یک حماسه واقعی در دفاع از دلسوزترین مدیر کشوری، دکتر قالیباف رقم بخورد.

یوسف‌پور آذری اضافه کرد: اگر اختلافی نیز وجود دارد اختلاف در سایر ستادهای انتخاباتی است که بنده خبر موثق دارم رئیس یک ستاد چندین بار تغییر پیدا کرده و در دعوتی که از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در اردبیل صورت گرفت عده‌ای قلیلی در مسجد حضور داشتند در حالی که سفر دکتر قالیباف با عزت و آبروی تمام برگزار شد که این نهایت انسجام و وحدت ستادهای متنوع قالیباف را می‌رساند.

آماده مناظره در هر مکان و با رئیس هر ستاد انتخاباتی هستم

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: بنده به عنوان رئیس ستاد قالیباف و دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت بارها به جهت ادله‌های موجود در دفاع از کاندیدایم اعلام کردم که آماده مناظره با تمام رؤسای ستادهای انتخاباتی هستم.

وی یادآور شد: خبرگزاری فارس دیروز دعوتی را برای انجام مناظره صورت داد که بنده جز اولین افرادی بودم که از برگزاری مناظره استقبال کردم اما به دلیل حاضر نشدن رؤسای ستادهای سایر کاندیداها این برنامه لغو شد اما همچنان اعلام می‌کنم، آماده هستم در هر مجمع عمومی و بی‌طرف با رؤسای ستادهای انتخاباتی مناظره برگزار کنم و به شکل قاطع از کاندیدای خود حمایت داشته باشم.

یوسف‌پور آذری در ادامه در مورد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: بنده به عنوان خادم این ملت اعلام می‌کنم که به جهت با شکوه بودن مانور قدرت نظام در این موقعیت ویژه آگاهانه در صحنه حاضر باشیم تا با حضور مقتدر خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم و با انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا از این امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم.

حمایت قاطع نمایندگان فعلی و ادوار استان اردبیل

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: بنده از تک تک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی منصور حقیقت‌پور، کمال‌الدین پیرمؤذن، مصطفی افضلی‌فرد، میرقسمت موسوی، جعفری‌بنه خلخال و همچنین از نمایندگان ادوار و سابق ولی آذروش، خانم مروتی، ولی ملکی، همتی، الماسی، سیدکاظم موسوی، فهیمی، نصیری، وکیل سپه و همچنین سایر نمایندگانی که فعلاً موفق به برقراری ارتباط و تماس با آنها نشدیم اما همیشه به ستاد قالیباف محبت داشتند همانند یونس اسدی و برومند قدردانی می‌کنیم که از مدیر توانمند نظام دکتر قالیباف حمایت کردند.

انتهای پیام/62001/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول