اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر مطرح کرد

حل مشکلات اقتصادی کشور طی 2 سال آینده با برنامه قالیباف

رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر گفت: مطابق زمان‌بندی اقتصادی قالیباف، مشکلات اقتصادی کشور طی مدت دو سال آینده ساماندهی می‌شود.

حل مشکلات اقتصادی کشور طی 2 سال آینده با برنامه قالیباف

به گزارش خبرگزاری فارس از  بوشهر، داوود نوشادی سه‌شنبه شب در جمع اصناف بوشهری اظهار داشت: اقتصاد یکی از مسائل محوری امروز کشور است و برنامه‌‌ها و دیدگاه‌های اقتصادی نامزدهای ریاست ‌جمهوری از مسائلی است که همه مردم به آن توجه دارند.

وی افزود: امروز اقتصاد زندگی مردم را به‌‌صورت مستقیم تحت تأثیر قرار داده و کمر قشر محروم و متوسط جامعه زیر بار مشکلات اقتصادی شکسته است و رئیس‌جمهور آتی باید توانایی رفع مشکلات اقتصادی و بازگرداندن آرامش به زندگی مردم را داشته باشد.

رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر خاطرنشان کرد: قالیباف با شناسایی دقیق از مشکلات اقتصادی کشور و ریشه‌یابی علل وقوع این مشکلات برنامه‌ای جامع، دقیق و کاربردی برای رفع مشکلات اقتصادی تدوین کرده است.

نوشادی بیان داشت: برنامه اقتصادی قالیباف مبتنی بر مطالعات علمی و دقیقی است که براساس مشکلات اقتصادی موجود طرح شده و مطابق زمان‌بندی این برنامه اقتصادی مشکلات اقتصادی کشور طی مدت دو سال آینده سامان‌دهی می‌شوند.

وی با بیان اینکه قالیباف اهل وعده و شعار نیست، گفت: محمدباقر قالیباف صراحتاً بیان کرده که مردم اثرات برنامه جامع اقتصادی را بعد از گذشت شش ماه از اجرای برنامه به وضوح خواهند دید و این وعده به‌دلیل اطمینان از وجود زیرساخت‌های اجرایی این برنامه اقتصادی است.

نوشادی ابراز داشت: ایران اسلامی ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه‌ای در زمینه‌های مختلف دارد و با اطمینان می‌توان گفت که با بالفعل کردن ظرفیت‌های اقتصادی موجود در کشور، آرامش و ثبات اقتصادی به کشور بازمی‌گردد و این امر در برنامه اقتصادی قالیباف محقق می‌شود.

رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر در پایان ابراز داشت: در شرایطی قالیباف وارد عرصه انتخابات یازدهم شده که علاوه بر داشتن برنامه روشن و مشخص، یک کارنامه کاری مثبت نیز دارد و مردم به خوبی به این مهم آگاه هستند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول