اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

مشارکت 4 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در صومعه‌سرا

معاون فرماندار صومعه‌سرا از مشارکت بالغ بر چهار هزار نفر عوامل اجرایی، هیئت‌های نظارت، بازرسی و امنیتی در روز انتخابات 24 خرداد ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

مشارکت 4 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در صومعه‌سرا

مختار رضایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به نامگذاری امسال به نام «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار کرد: باید تمام اهداف و قوت‌ها را برای تحقق خلق حماسه سیاسی و مشارکت همگانی ملت در پای صندوق‌های رأی منسجم و معطوف کرد.

وی، نقش نهادها و ارگان‌های خصوصی و دولتی و مدیران اجرایی در راستای بصیرت همگانی و مشارکت جمعی مردم در روز انتخابات را مهم خواند و افزود: مدیران دولتی با رعایت قانون و اصل بی‌طرفی در تکاپوی برگزاری انتخابات سالم و پرشور باشند.

معاون فرماندار صومعه‌سرا به آموزش عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کاربران، هیئت‌های اجرایی و ناظران و بازرسان، نمایندگان فرماندار و مأموران ارگان‌های نظامی و امنیتی برای برپایی انتخاباتی سالم در صومعه‌سرا آماده هستند.

وی از مشارکت بالغ بر چهار هزار نفر عوامل اجرایی، هیئت‌های نظارت، بازرسی و امنیتی در روز انتخابات 24 خرداد در این شهرستان خبر داد.

رضایی یادآور شد: در هر شعبه اخذ رأی صومعه‌سرا بین 18 تا 20 نفر در حوزه‌های مختلف مشارکت دارند.

وی، هدف اجرای تمام تدابیر امنیتی و حفاظتی در پای صندوق‌های رأی را حفظ آرای مردم خواند و بیان کرد: مردم در برپایی انتخابات به دور از حواشی گام بردارند تا دشمن از حرکت‌های کوچک بهره‌برداری سیاسی بزرگ نکند.

این مسئول با تصریح بر اینکه سه بخش گوراب‌زرمیخ، مرکزی و تولمات صومعه‌سرا مهیای برپایی انتخابات 24 خرداد است، گفت: بالغ بر 202 شعبه اخذ رأی در مناطق مختلف صومعه‌سرا در روز انتخابات دایر و فعال می‌شود.

وی با برشمردن ضرورت حضور حداکثری ملت در روز انتخابات، خاطرنشان کرد: ملت با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری در کارنامه سیاسی خود رقم بزنند.

رضایی با اشاره به فضای انتخابات کنونی در صومعه‌سرا و شور تبلیغاتی در بین طرفداران نامزدهای شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، اذعان کرد: این شور و نشاط حاکی از مشارکت و حضوری مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی است.

وی با تصریح بر اینکه این شور و نشاط مردمی باید بعد از اعلام نتایج نهایی انتخابات نیز تداوم داشته باشد، متذکر شد: طرفداران این کاندیداها پس از پایان شمارش‌ها باید از هر نوع تنش و بی‌نظمی خودداری کنند.

معاون فرماندار صومعه‌سرا اضافه کرد: دشمنان در کمین ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تنش‌های بی‌پایه و اساس تنها بهره‌برداری‌های سیاسی دشمنان از شرایط کشور را دامن می‌زند.

وی با اشاره به برگزاری مانورهای شبانه برخی کاندیداها در سطح شهر، یادآور شد: عناوین و دستورالعمل‌های مجاز تبلیغاتی پیش از اعلام نهایی تبلیغات به تمام کاندیداها و نمایندگان آنها ابلاغ شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: شور و شادابی در تبلیغات و مانورهای انتخاباتی خوب است اما در صورتی که منطبق با قوانین نباشد با عوامل آن برخورد جدی می‌شود.

وی، سلب آرامش شهروندان در ساعت پس از نیمه شب با سر و صدای بالا را خلاف قوانین انتخاباتی برشمرد و تصریح کرد: در صورت تکرار با برخورد شدید عوامل امنیتی مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/84003/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول