اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

20هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات در استان بوشهر را بر عهده دارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: 20 هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات در استان را بر عهده دارند.

20هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات در استان بوشهر را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن‌پرآور عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تجلیل از تلاش‌های آیت‌الله صفایی‌بوشهری گفت: همه مجموعه استان با همدلی و اتحاد برای خلق حماسه سیاسی و تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه دو انتخابات مهم به‌طور همزمان پیش رو داریم، افزود: ستاد انتخابات استان از سه ماه، کار خود را آغاز کرد و پیش‌بینی‌های لازم در زمینه آموزش نیروها، تدارکات، تامین تجهیزات و پشتیبانی انتخابات انجام داد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر رعایت بی‌طرفی، قانون‌مداری، رعایت عدالت و فراهم کردن حضور حداکثری در انتخابات داشته و ستاد انتخابات استان بوشهر در این راستا اقدامات لازم را انجام داده‌ است.

پرآور با تشریح روند اجرای انتخابات در استان بوشهر بیان کرد: سه‌هزار و 382 نفر در شورای شهر و روستای استان بوشهر کاندیدا شدند که با تعامل مطلوب با هیات نظارت بررسی صلاحیت‌ها در کوتاهترین زمان انجام شد و تنها 49 نفر صلاحیت  آنان احراز نشد و این مسئله بیانگر حضور سلائق مختلف در انتخابات است.

وی از رشد 25 درصدی شعب اخذ رای خبر داد و گفت: مجموعا 810 شعبه ثبت نام و یک‌هزار و 620 صندوق اخذ رای در استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه 20 هزارنفر مسئولیت برگزاری انتخابات در استان بر عهده دارند افزود: همه ساز و کارها از قبیل آموزش نیروها، بالگرد، شناور و خودرو فراهم شده است.

پرآور تصریح کرد: در استان بوشهر 900 نفر ناظر بر انتخابات شوراهای اسلامی هستند و دو هزار و 500 نفر نیز ناظر شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری فعال هستند.

وی یادآور شد: تعرفه‌ها، صندوق‌ها، بست‌ها و مهرهای انتخابات تحویل مسئولان شعب شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه فضای استان بوشهر انتخاباتی است افزود: استاندار بوشهر از ابتدای روند برگزاری تاکنون پشتیبانی بسیار خوبی از ستاد انتخابات داشتند و در هیچ دوره‌ای به این اندازه فعالیت نشده است.

پرآور افزود: هم‌اکنون فضای استان فضای همدلی و همراهی است و در واپسین روزهایی که به خلق حماسه سیاسی داریم باید با گفتن یک "یا علی" دیگر آمادگی خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/66006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول