اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

شور انتخابات بسیار عالی است/ مناظره‌ها اثر خودش را گذاشت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ‌بستر لازم برای شور انتخاباتی در سطح کشور مهیا شده است.

شور انتخابات بسیار عالی است/ مناظره‌ها اثر خودش را گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین میرعمادی در دیدار با محسن رضایی گفت: خوشبختانه شور انتخاباتی در کشور بسیار عالی است و این نشان می‌دهد که مناظره‌ها میزان‌ تأثیرگذاری خودش را داشته است.

میرعمادی با بیان اینکه این بار انتخابات آگاهانه و با بصیرت در پیش‌رو داریم افزود:‌ مردم تقریباً با همه دیدگاه‌ها و نظرات کاندیداها به خوبی آشنا شدند و این حرکت بسیار خوب و ارزشمند صداوسیما قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه لرستان هم به نوبه خود آمادگی بسیار خوب و بالایی جهت خلق حماسه دارد، گفت: خوشبختانه آرامش بسیار خوبی در سطح استان داریم و نقش جوانان در این انتخابات کلیدی و حساس است.

میرعمادی ابراز امیدواری کرد که ان‌‌شاءالله هرچه خیر مردم است در 24 خرداد اتفاق بیفتد و دل امام زمان (عج) از انتخاب مردم خوشنود باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امیدوارم آن کسی که دل‌ها را می‌خواهد متوجه حق و حقیقت کند و در خدمت مردم و برای خدمت به مردم کمر همت بندد منتخب مردم باشد.

وی در پایان با تقدیر از توجه ویژه محسن رضایی به لرستان گفت:‌ حضرت عالی ‌به مردم و رأی آنان در لرستان توجه ویژه‌ای دارید که البته این استان مشکلات عدیده‌ای دارد به ویژه بیکاری درد بیشتر مردم و خانواده‌های این استان است‌ به طوری که جوانان تحصیل‌کرده این استان مجبور می‌شوند برای حداقل درآمدی ترک دیار و خانواده کنند و امیدواریم برنامه‌های شما در صورت انتخاب شدن رسیدگی به این معضل به ویژه در استان لرستان باشد.

انتهای پیام/85003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول