اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌ای صورت گرفت

تقدیر اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان از حداد عادل

اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان با انتشار بیانیه‌ای از هوشمندی انقلابی غلامعلی حداد عادل تقدیر کردند.

تقدیر اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان از حداد عادل

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان با انتشار بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در خوزستان نمابر شده، هوشمندی انقلابی آقای غلامعلی حداد عادل را ستودند.

در بیانیه اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان آمده است: در آستانه حماسه بزرگ سیاسی و خیز بزرگ ملت سرافراز ایران اسلامی برای تحقق برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بحمدالله شاهد شور و اشتیاق وصف نشدنی در میان مردم و نخبگان برای ادای دین و رقم زدن انتخابات پر شکوه 24 خردادماه هستیم. حماسه‌ای که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و کاردانی و قانونمداری مسئولان و دست اندرکاران امر به ویژه شورای محترم نگهبان، صدا و سیما و همهٔ عناصر فعال و موثر در مراحل اعلام تائید صلاحیت‌ها و تبلیغات نامزد‌ها تاکنون در تراز جمهوری اسلامی به پیش رفته است و انشاالله با هدایت الهی و حضور پرشکوه مردم به سرانجام خواهد رسید.

این بیانیه می‌افزاید: رسانه‌های بیگانه و بوق‌های تبلیغاتی معاند نیز بر اساس فلسفه ذاتی خود، بر تاکتیک‌های نخ نما شده خود تاکید می‌ورزند،‌گاه ادعای مهندسی شدن انتخابات و‌گاه دعوت به عدم حضور را در راس اهداف خود قرار داده‌اند تا به خیال خام خود مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را از نقش آفرینی برای سرنوشت خود ناامید سازند.

اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان در بیانیه خود تاکید کرده‌اند: آنچه که مشهود است عزم محکم و پرشوری است که این روز‌ها در میان مردم و نخبگان به ویژه اقشار گوناگون دانشگاهی برای حضور حماسی و انتخاب شایسته وجود دارد تا با عنایت الهی دشمنان قسم خورده اسلام و ایران سرخوردگی و شکست دیگری را تجربه کنند.

در این بیانیه آمده است که آرایش کنونی فضای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم که با ائتلاف اصلاح طلبان بر روی یک کاندیدا، شکل جدیدی پیدا کرده است و ضرورت هوشمندی و دوراندیشی کاندیداهای دلسوز و انقلابی را بیش از پیش نمایان ساخته است؛ تا آنجا که کاندیداهای محترم باید جبهه اصولگرایی و همراه با گفتمان انقلاب باید متوجه خطر جبهه سازش باشند تا خدای نکرده شاهد عقب گرد و ارتجاع در مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی نباشیم.

اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان با تقدیر و تشکر از اقدام ارزشی و هوشمندی انقلابی استاد بسیجی غلامعلی حدادعادل تاکید کرده‌اند: اقدام ارزشی در ایام انتخابات و نیز در همه فرازهای سرنوشت ساز به ویژه ایام فتنه سال 88 به مثابه یکی از فرماندهان حقیقی عرصه جنگ نرم همواره در خط مقدم جبهه دفاع از ولایت و رهبری بوده و هست، موکدا از کاندیدا‌ها، جریانات و بزرگان عرصه اصولگرایی و همه نیروهای انقلاب خواستار انسجام و وحدت حداکثری که همواره مورد مطالبه مقام معظم رهبری نیز بوده است، هستیم.

در بخش دیگری از بیانیه اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان نگاشته شده است: اینجانبان، اساتید بسیجی و فعالان فرهنگی دانشگاهی استان خوزستان بار دیگر با اعلام بیعت با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای سرافراز و همچنین پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (حفظه الله) بر ضرورت حضور هر چه پرشکوه‌تر جامعه آگاه و بصیر دانشگاهی در انتخابات سرنوشت ساز 24 خرداد ماه، از آحاد ملت شریف ایران و مردم غیور خوزستان دعوت می‌نمائیم با حضور انقلابی خود در عرصه انتخابات و رای آگاهانه به کاندیداهایی که با ایمان کامل به گفتمان انقلاب اسلامی وارد عرصه شدند موجبات پیشرفت بیشتر کشور در دهه پیشرفت و عدالت را فراهم آورند.

اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان در پایان بیانیه خود آورده‌اند که رجاء واثق داریم با عنایت و هدایت پروردگار حکیم و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) شاهد پیروزی دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و نتیجه انتخابات نیز رضایت قلبی حضرت حجت (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/72010/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول