اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

انتخابات یک امر تشریفاتی نیست، یک حق اجتماعی است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: انتخابات ریاست جمهوری یک امر تشریفاتی نیست بلکه یک حق اجتماعی است.

انتخابات یک امر تشریفاتی نیست، یک حق اجتماعی است

سید جعفر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان برگزاری انتخابات کشورمان را از افتخارات نظام در طول 34 سال گذشته دانست و اظهار کرد: از دوره مشروطه و قبل از آن تا زمان شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات در کشورمان مفهومی نداشت.

وی ادامه داد: تا زمان شکل گیری نظام اسلامی یک انتخاب سراسری و عمومی پرشور و واقعی در کشورمان برگزار نشده بود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در دوران نهضت ملی شدن صنعت نفت نیز انتخابات واقعی که در شان ملت ایران باشد برگزار نشده بود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) به عنوان طراح و مبتکر انتخابات و سازنده بنای عظیم مردم سالاری دینی در کشورمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امام راحل از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای تعیین نظام حکومتی ایران بر همه‌پرسی در کشورمان تاکید داشتند، گفت: با اصرار امام خمینی (ره) و پافشاری ایشان ملت ایران در فروردین ماه 1358 در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

موسوی اضافه کرد: در این انتخابات بیش از 98 درصد از واجدین شرایط به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

وی با بیان اینکه انتخابات در کشورمان یک امر تشریفاتی نیست بلکه یک حق اجتماعی است، تصریح کرد: ملت ایران با استفاده از حق قانونی خود فرصت به قدرت رساندن افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت را از پایین‌ترین سطوح قدرت تا بالاترین سطح آن پیدا می‌کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری در 10 دوره گذشته به خوبی نشان دادند که ظرفیت قدرت ‌یابی و روحیه واگذاری قدرت در درون جامعه اسلامی ایران به یک امر طبیعی و مورد قبول مردم تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان مسابقه قدرت نیست، تصریح کرد: این انتخابات مسابقه‌ای برای خدمت به نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران است.

موسوی به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره و خاطر نشان کرد: تجلی حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان تلاش می‌کنند تا در تبلیغات خود پیشرفت‌های منحصر به فرد ملت ایران را در حوزه‌های مختلف انکار کنند، گفت: مردم باید هوشیار باشند و از پیشرفت‌های نظام اسلامی غافل نشوند.

انتهای پیام/73008/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول