اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 340

صالحی: یاس و ناامیدی در اردوگاه اصلاح‎طلبان به امید مبدل می‌شود

مسئول ستاد حجت‎الاسلام حسن روحانی در گلستان گفت: اگر احساس خلاء پر نمی‎شد یاس و ناامیدی در اردوگاه اصلاح‎طلبان به وجود می‎آمد که با تمهیدات جبهه هماهنگی اصلاح‎طلبان جرقه امید در این جریان مشتعل شده است.

صالحی: یاس و ناامیدی در اردوگاه اصلاح‎طلبان به امید مبدل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمد صالحی پیش از ظهر امروز در همایش اصلاح‎طلبان که در حمایت از محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گرگان شکل گرفت، اظهار داشت: عارف و روحانی هر دو دارای شناسنامه خوب و باسابقه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند، اجماع اصلاح‎طلبان بر روی یک کاندیدا، بهترین اتفاق در خلق حماسه سیاسی موردنظر مقام معظم رهبری و امیدبخش‎ترین حرکت انقلابی در راهبری نهضت امام راحل در اردوگاه اصلاح‎طلبی است که جرقه امید را در جریان اصلاح‎طلب مشتعل کرد.

وی افزود: بسیار مسروریم از اینکه این اتفاق با میمنت به وقوع پیوست تا در 24 خرداد 92 این تفکر ریشه‎دار که در منظومه فکری حضرت امام (ره) بود بار دیگر در عرصه مدیریت کشور به منصه ظهور برسد.

نظام الهی بدون مشارکت مردم به فلاح و رستگاری نخواهد رسید

مسئول ستاد روحانی در گلستان خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای ارزشمند نهضت با قداست حضرت روح‎الله که ریشه در دستاوردهای بعثت پیامبر (ص) دارد مشارکت مردم در تصمیم‎گیری‎های نظام مقدس اسلامی و مشارکت مردم در مدیریت اجرایی کشور است.

صالحی با بیان اینکه نظام الهی بدون مشارکت مردم به فلاح و رستگاری نخواهد رسید، تصریح کرد: حضرت امام بنای حرکت انقلابی خود را بر این اصل اساسی «مشارکت مردم» استوار کرد و با برنامه‎هایی از همان ابتدا این مشارکت مردم را متبلور ساخت.

وی با اشاره به اینکه جلوه‎دارترین و متبلورترین نقش مشارکت مردم در تصمیم‎گیری‎ها حضور در عرصه انتخابات است، اضافه کرد: در قانون اساسی که بر اساس منظومه فکری حضرت روح‎الله تدوین شده، انتخابات تجلی‎گاه و خواست و اراده مردم است و این روند تا زمانی که ما منادی ندای امام هستیم باید ادامه داشته باشد.

هنوز جرقه انتخابات ریاست جمهوری در بسیاری از جاها کور است

مسئول ستاد روحانی در گلستان با بیان اینکه رفتار نامهربانی در این انتخابات نسبت به آیت‎الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفت، گفت: عارف و روحانی هر دو در جریان اصلاح‎طلب قرار دارند که امیدواریم اتفاق میمونی این بار رخ بدهد.

صالحی؛ عارف را مدیری توانمند خواند و گفت: ایشان با برنامه‎ریزی بسیار جامع و تنظیم شده در عرصه‎های مختلف پا به عرصه انتخابات گذاشتند، عارف در دوران اصلاحات سکان اجرایی و مدیریتی دولت اصلاحات را با شعار معیشت، منزلت و عقلانیت به دوش گرفت.

وی با بیان اینکه حسن روحانی نیز دانشمندی سیاستمدار است، اظهار داشت: روحانی می‎تواند ریل تفکر اصلاح‎طلبان و حرکت انسجام بخش دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری را مدیریت کند و به سرمنزل نجات در حوزه مدیریت کشور برساند.

مسئول ستاد روحانی در گلستان با بیان اینکه هنوز جرقه انتخابات ریاست جمهوری در بسیاری از جاها کور است، گفت: دیدن این صحنه‎ها میمنتی ندارد لذا ما به عنوان فعالان عرصه سیاسی باید فردا در حمایت از حسن روحانی، تجلی این ائتلاف را در استان نشان دهیم تا نماد اصلاح‎طلبی در انتخابات ریاست جمهوری 92 رقم بخورد.

انتهای پیام/83001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول