اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مطالبه مردم قروه از داوطلبان شوراهای اسلامی/حرمت خانه ما را نگه دارید

تبلیغات داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر، حاوی شعارها و وعده‌هایی است که برای عملی شدن آن باید منتظر ماند.

مطالبه مردم قروه از داوطلبان شوراهای اسلامی/حرمت خانه ما را نگه دارید

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، شمارش معکوس برای داوطلبان عضویت در شورای شهر آغاز شده و در این روزهای پایانی، کاندیداها هر آنچه که در چنته دارند رو کرده‌اند.

شعارهای درج شده در کنار بنرهای تبلیغاتی کاندیداها کم و بیش جای تامل دارد.

یکی با افکار لیبرال آمده تا شهری ایده‌آل بسازد، غافل از اینکه افکار ایده‌آل اگر سازنده بود، مدعیان آن اجازه استفاده کشورهای اسلامی از آن را نمی‌دادند و همین لیبرالیسم مورد نظر این داوطلب موجب شد تا اعتراض مردم شهر برانگیخته شود و وی مجبور شود با تکه کاغذی، بر روی افکار لیبرال خود سرپوش بگذارد.

آن سوتر یکی دیگر که ادعای جوانی دارد، گمشده نسلش را اعتماد می‌داند نه اعتقاد و این یکی می‌گوید آمده است چون تخصصش این است.

و این دیگری می‌گوید: می‌خواهد شورای شهر باشد نه شهرداری.

از مقابل ستادهای تبلیغاتی که می‌گذری، انگار در یک ارکستر قدم بر می‌داری که هیچ یک از خوانندگان توجهی به دیگری ندارد و هر کسی ساز خود را می‌زند.

استفاده از آهنگ‌های آنچنانی شده، نقطه قوت جلب داوطلب بیشتر و البته سرسام‌آور برای شهروندان است.

کسانی که در مسیر خدمت به مردم گام نخست را برداشته‌اند، در همین گام، آلودگی صوتی و آلودگی فضای شهر را به آنان هدیه می‌کنند.

زنان حاضر در عرصه هم می‌گویند ما می‌توانیم و برای دفاع از حقوق شهروندی و شروعی دوباره با همتی والا قدم به شهر مهربانی گذاشته‌اند.

یکی وعده عوض کردن مسئولان بلند پایه شهر را می‌دهد، آن دیگری از وی هم سبقت می‌گیرد و از تلاشش برای عوض کردن مسئولان استانی می‌گوید و استاندار را عوض می‌کند.

ژست‌های تبلیغاتی و القاب و عناوین دهن پر کن هم که جای خود دارد، انگشتر و خودنویس و کتاب قانون و شلوار جین و پیراهن آستین کوتاه و ... اینجا شوی لباس و مد نیست، جایی که قرآن امر به مشورت کرده است تا کارهای شهر پیش برود در همه ابعاد، برای من و همشهری من ظاهر مهم نیست، من از شما شهری آباد و با فرهنگ می‌خواهم، سیرت زیبای توست که مرا جذب می‌کند نه صورتت.

در این میان در حالی که نقاطی از شهر برای نصب پوسترهای تبلیغاتی تعیین شده است، این قانون‌مداران آینده شهرمان تیرهای چراغ برق را هم به تسخیر در آورده‌اند تا شاید با نصب یک پوستر بیشتر بتوانند یک نگاه را به نفع خود تغییر دهند، اما نگاه مردم شهر من دقیق‌تر از این است که نداند برای چه به عرصه آمده است.

دست مریزاد به همه شما 65 نفری که تنور انتخابات را با حضور خود داغ کرده‌اید، اگر انتقادی هست به شخصیت شما نیست، به نگرش شماست، شهر من خانه من است، این را دارندگان منصب شوراهای پیش از شما به ما آموخته‌اند، پس لطفا حرمت خانه ما را نگه دارید.

انتهای پیام/79009/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول