اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولایتی در سنندج:

پیش‌بینی پیروزی اصولگرایان در انتخابات بالاست

نماینده علی‌اکبر ولایتی از کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم گفت: اصولگرایان در جامعه از جایگاه خاصی برخوردارند و مقبولیت آنها بالاست لذا پیش‌بینی می‌شود که آنها در این رقابت پیروز شوند.

پیش‌بینی پیروزی اصولگرایان در انتخابات بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالله دوست‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج به کناره‌گیری آقای حدادعادل اشاره و اظهار کرد: وی نیرویی ارزشی و معتقد به ارزش‌های نظام اسلامی است و در حقیقت منافع نظام را بر منافع خود ترجیح می‌دهند.

به گفته دوست‌محمدی، کناره‌گیری آقای حداد عادل برای اصل نظام بود و بر اساس آنچه که ائتلاف کرده بودند کناره‌گیری وی از صحنه رقابت چه به نفع دو نفر دیگر عضو ائتلاف و یا به نفع اصولگرایان، در نهایت به نفع اصولگرایان بوده و به یقین بخش زیادی از آرای به سمت آقای ولایتی خواهد بود.

وی با اشاره به میزان تبلیغات کاندیداها از نظر کمی و کیفی، گفت: تبلیغات برخی از رقبای آقای ولایتی در حدی گسترده صورت می‌گیرد اما اگر چه پیشرفت آقای ولایتی مقبول است اما دیر شروع کرد.

نماینده ولایتی اضافه کرد: کناره‌گیری آقای حدادعادل و اعلام حمایت جامعه مدرسین از آقای ولایتی، میزان آرای این کاندیدای اصولگرا ریاست جمهوری یازدهم را افزایش خواهد داد.

وی همچنین تصریح کرد: در صورتی که انتخابات به دور دوم هم کشیده شود پیروزی از آن اصولگرایان خواهد بود چرا که آرای خاکستری و بیشتر جامعه به سمت کاندیداهای اصولگرایان است.

دوست‌محمدی در ادامه به سیاست خارجی دکتر ولایتی اشاره کرد و گفت: نظر آقای ولایتی در این بخش نظر امام راحل است.

وی تصریح کرد: دوستی و دشمنی ما بر اساس مصالح نظام صورت می‌گیرد چرا که امام فرمودند که حفظ نظام از نماز واجب‌تر است.

دوست‌محمدی یادآور شد: ما بر اساس عقلانیت کار می‌کنیم و هیچ وقت تیر اول را نمی‌زنیم، شروع کننده جنگ، دعوا و اخم با دیگر کشورها نخواهیم بود اما در دفاع از نظام اسلامی هم کوتاه نمی‌آییم.

وی در ادامه به رویکرد آقای ولایتی در ارتباط با اقلیت‌های قومی و مذهبی در کشور اشاره و گفت: مصالح نظام و اجرای به جای قانون رویکرد آقای ولایتی در صورت پیروزی در انتخابات خواهد بود چون امام به ما یاد داد که مصالح نظام در اولویت است.

نماینده دکتر ولایتی اضافه کرد: این کاندیدای انتخاباتی ریاست جمهوری اعتقاد دارد همانگونه که رهبری به اقلیت‌ها در کشور توجه ویژه دارد، باید سایر مسئولان هم در این راستا حرکت کنند.

به گفته دوست‌محمدی، کردستان دژ محکم ایران اسلامی و پیشانی هجمه فرهنگی و فیزیکی دشمنان است و دفاع آنان از نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: کردستان در بحث اقلیت‌های مذهبی نقش محوری دارد و لذا نگاه ولایتی به این استان نگاه مقام معظم رهبری است.

دوست‌محمدی در پایان گفت: آقای ولایتی برداشت قشنگی از اقلیت‌ها دارد، وی تاریخ کردستان و حوادث و اتفاقات و باورهای مردم این دیار را به خوبی می‌شناسند و با این هدف که برای حفظ نظام باید بدنه آن را از داخل محکم کنیم برای تمامی باورها و اعتقادات ارزش قائل هستند.

انتهای پیام/79001/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول