اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 320

حسینی: ستاد حامیان اهل سنت علی‌اکبر ولایتی در گلستان راه‌اندازی شد

رئیس ستاد انتخاباتی «علی‌اکبر ولایتی» در استان گلستان گفت: ستاد حامیان اهل سنت این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جلسه شورای راهبردی استان راه‌اندازی شد.

حسینی: ستاد حامیان اهل سنت علی‌اکبر ولایتی در گلستان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدرسول حسینی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد حامیان اهل سنت این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان اظهار داشت: این ستاد با توجه به استقبال زیاد اهل سنت از سوابق و برنامه‌های «ولایتی» تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌های دولت متمم «ولایتی» اقشار مختلف مردم استان از جمله اهل سنت خواهان حمایت از این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

جمع زیادی از بزرگان سیاسی و مذهبی اهل سنت گلستان در جلسه امروز حضور داشتند

رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان گلستان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز شورای راهبردی ستاد انتخاباتی «ولایتی» در استان جمع زیادی از نیروهای سیاسی و مذهبی اهل سنت گلستان اعم از ترکمن و بلوچ حضور داشتند.

حسینی از بکردردی سوداگر، عبدالکریم ساعی، سلیمان هاشمی، عبدالستار شیرمحمدلی، عبدالکریم جمالزای، محمدقلی حاجی‌ایری، محمد خواجه، عبدالجلال ایری و غفور جرجانی به عنوان اعضای شورای مرکزی ستاد حامیان اهل سنت ولایتی در گلستان نام برد.

به گفته وی، در جلسه شورای راهبری ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان گلستان احزاب عضو جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری از جمله حزب موتلفه اسلامی و جامعه اسلامی مهندسین و نماینده عیسی امامی، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، حضور داشتند.

ولایتی به درستی دیدگاه‌های ایران را به جهان اسلام منتقل کرد

رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان گلستان اظهار داشت: ولایتی در دوره مسئولیت خود به عنوان دبیر مجمع بیداری اسلامی ارتباط بسیاری خوبی با اندیشمندان و بزرگان جهان اسلامی به ویژه اهل سنت برقرار کرده و توانسته دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران را به نحو شایسته به آنها منتقل کند.

حسینی اضافه کرد: چنین ارتباطاتی انگیزه اهل سنت استان گلستان را برای حمایت گسترده از ولایتی افزایش داده است.

وی ابراز امیدواری کرد مردم فهیم و بصیر ایران از جمله استان گلستان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرد فرد را برای هدایت کشور در چهار سال آینده انتخاب کنند.

انتهای پیام/ 83003/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول