اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

حماسه سیاسی با حضور جوانان انقلابی تحقق پیدا می‌کند

امام جمعه گلپایگان گفت: حماسه سیاسی با حضور جوانان انقلابی تحقق پیدا می‌کند.

حماسه سیاسی با حضور جوانان انقلابی تحقق پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی ظهر امروز در«جشن تکلیف سیاسی و نقش بانوان در خلق حماسه حضور» (رای اولی‌ها) که در تالار ورزشی هفده شهریور برگزار شده بود، بیان کرد: در حکومت‌های استبدادی، سلطنتی، انتسابی رای مردم تاثیری در سرنوشت کشور ندارد و افراد با رای و انتخاب مسئولان حکومتی در مناصب قدرت قرار می‌گیرند در حالی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای در سرنوشت کشورشان مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه تبلیغات سوء دشمنان تاثیری در برگزاری انتخابات ندارد، تصریح کرد: هر برگ رای نشان دهنده حرمت و قداست آحاد جامعه است.

امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای درروز 24 خردادماه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی می‌افزایند، اضافه کرد: باید افرادی که از صلاحیت و قابلیت‌های لازم برخوردار هستند و شاخصه‌های مقام معظم رهبری و امام (ره) را دارا هستند، انتخاب کنیم.

وی درادامه به معیارهای انتخاب اصلح اشاره کرد و افزود: پایبندی به قانون اساسی و تابعیت از ولایت فقیه، درد آشنای مردم، ثابت قدم در مواضع سیاسی و داخلی و ترجیح دادن منافع مردم بر منافع شخصی، مهار تورم و گرانی، استفاده مطلوب از نیروهای نظام فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و اشتغالزایی برای جوانان را از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده باشد.

اسماعیلی حضور حداکثری در انتخابات را از مطالبات رهبری عنوان کرد و ادامه داد: حماسه سیاسی با حضور چشمگیر جوانان غیور انقلابی تحقق پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه آینده انقلاب اسلامی به دست جوانان رقم می‌خورد، تصریح کرد: با حضور مقتدرانه در آدینه پیش رو و با خلق حماسه سیاسی آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی ترسیم کنیم و قلب امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و امام راحل و شهدای کشورمان را خشنود کنیم.

* شرکت در انتخابات یک تکلیف سیاسی و شرعی است

در ادامه معاون فرمانداری گلپایگان با تبریک به افرادی که برای نخستین بار به سن قانونی رسیده‌اند و می‌توانند در سرنوشت کشورشان نقش داشته باشند، اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف سیاسی و شرعی است.

محمد سعید طاهری با اشاره به اینکه در روز 24 خردادماه بزرگ‌ترین انتخابات تاریخ ایران به وقوع می‌پیوندد، تصریح کرد: برگزاری هم‌زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تاکنون سابقه نداشته است و رای اولی‌ها این حماسه بزرگ را تجربه می‌کنند.

به گزارش فارس، این همایش بزرگ با مشارکت اداره ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری گلپایگان، جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شده بود.

انتهای پیام/63014/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول