اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرمان:

انجام خدمت بدون اطلاع‌رسانی بی‌فایده است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: اگر هزاران خدمت صورت بگیرد، اما اطلاع‌رسانی انجام نشود، بی‌فایده است، زیرا بسیاری از افراد می‌توانند، خدمات را معکوس جلوه دهند و یا آنها را کتمان و پنهان کنند.

انجام خدمت بدون اطلاع‌رسانی بی‌فایده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ جواد کمالی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی بارزترین کار یک حکومت است.

وی بیان کرد: اگر هزاران خدمت صورت بگیرد، اما اطلاع‌رسانی انجام نشود، بسیاری از افراد می‌توانند، خدمات را معکوس جلوه دهند و یا آنها را کتمان و پنهان کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان ابراز داشت: اطلاع‌رسانی را باید به صورت یک اصل مسلم و در بطن و متن کار داشته باشیم، زیرا خدا به پیامبران هم تاکید کرده که اطلاع‌رسانی داشته باشند و اخبار الهی را منعکس کنند و مردم را در جریان مسائل دنیوی و اخروی قرار دهند.

کمالی افزود: بحث اطلاع‌رسانی در ایران و استان کرمان به عنوان یک عقیده جا افتاده است، اما گاهی دچار فراز و فرود می‌شود.

وی اذعان داشت: رادیوها و 100 شبکه لس‌آنجلسی و فارسی زبان استکباری و وابسته به دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی برای زیر سئوال بردن انقلاب و خدشه ‌وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی کارهای صورت گرفته در ایران را تفسیر و تعبیر می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: در برابر هجمه سنگین اطلاع‌رسانی استکبار باید به گونه‌ای عمل کرد که مردم در جریان مسائل قرار گیرند، زیرا مردم زمانی که آگاه باشند، حمایت، همکاری و مشارکت بیشتری دارند.

کمالی اذعان داشت: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مواظب باشند که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سئوال نرود و سیاه‌نمایی صورت نگیرد.

وی با اشاره به اینکه گاهی بعضی از کاندیداها و یا ستادها و طرفداران آنها افراط و یا غفلت می‌کنند، ابراز کرد: ما مکلفیم که خدمات نظام جمهوری اسلامی را به بهترین وجه به مردم ابلاغ کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: در بیان دستاوردها بحث دولت‌ها مطرح نیست، بلکه بحث انقلاب اسلامی، نظام، امام راحل، رهبری و خون شهدا مطرح است.

کمالی خواستار انجام اطلاع‌رسانی به‌روز از سوی رسانه‌ها شد و افزود: خدمات نظام را باید به صورت مرتب به مردم ابراز کنیم و تذکر هم بدهیم.

انتهای پیام/89019/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول