اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام:

خبرگزاری فارس در رأس مراکز اطلاع‌رسانی استان قرار دارد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: خبرگزاری فارس توانسته است با تلاش موفق خود در رأس مراکز اطلاع‌رسانی در استان قرار گیرد و این افتخاری بزرگ برای همه مخاطبان و دوستداران این مجموعه در استان است.

خبرگزاری فارس در رأس مراکز اطلاع‌رسانی استان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، غلامحسین کاظمی صبح امروز در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در ایلام گفت: خبرگزاری فارس رسانه‌ای پویا، تأثیرگذار در حوزه اطلاع‌رسانی بوده و در این راستا خوش درخشیده است. 

وی ادامه داد: دفتر خبرگزاری فارس در استان در تمام حوزه‌های خبری از جمله محیط زیست توانسته است موفق عمل کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام تصریح کرد: دفتر خبرگزاری فارس موارد و مطالب استان را به خوبی رصد کرده و در راستای اطلاع‌رسانی آن خوش درخشیده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: نگارش مطالب از سوی دفتر خبرگزاری فارس منحصر به فرد بوده و قابل تقدیر و ستایش فراوان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: خبرگزاری فارس در استان ایلام توانسته است از دیگر سایت‌های نوشتاری و خبرگزاری‌های استان پیشی بگیرد و این نشان از توانمندی، تخصص و تعهد مدیریت و کارکنان خدوم این مجموعه فرهیخته در استان ایلام دارد.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس توانسته است با تلاش موفق خود در رأس مراکز اطلاع‌رسانی در استان قرار گیرد و این افتخاری بزرگ برای همه مخاطبان و دوستداران این مجموعه در استان است.

این مسئول با تقدیر ویژه از پژمان مهدوی‌فر سرپرست خبرگزاری فارس در استان ایلام گفت: همکاران دفتر خبرگزاری فارس به صورت آن‌لاین به موقع خبرهای استان ایلام را پوشش می‌‌دهند.

انتهای پیام/2246/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول