اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه اعلام کرد

راه‌اندازی سایت اینترنتی اطلاع‌رسانی و آموزش مجازی فرهنگسرای جوان ارومیه

مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه از راه‌اندازی سایت اینترنتی به منظور اطلاع‌رسانی و آموزش مجازی و همچنین سامانه ارسال بلوتوث خبر داد.

راه‌اندازی سایت اینترنتی اطلاع‌رسانی و آموزش مجازی فرهنگسرای جوان ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز علی‌اصغر شادجو در نشست خبری در خصوص آغاز برنامه‌های تابستانی فرهنگسرای جوان ارومیه که در سالن کنفرانس این فرهنگسرا برگزار شد، اظهار داشت: تابستان سال جاری ثبت‌نام در رشته‌های ورزشی، علمی، هنری و آموزشی افزایش یافته، به طوری که از 9 رشته ورزشی به 21 رشته و 11 رشته علمی، هنری و آموزشی به 25 رشته ارتقا یافته است.

وی با اشاره به عقد قرارداد با ادارات مختلف به منظور استفاده از امکانات آن‌ها، تصریح کرد: فرهنگسرای جوان ارومیه با اداره فنی‌و‌حرفه‌ای به منظور ارائه گواهی‌نامه‌ها و مدارک عقد قرارداد کرده است.

شادجو به عقد با سایر ادارات اشاره کرد و گفت: اداره کل میراث فرهنگی، انجمن سینمای جوان، نیروی انتظامی، دانشگاه آزاد، دانشگاه صنعتی، آب منطقه‌ای، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و امور تربیتی و اداره زندان‌ها از جمله این ادارات است.

مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه به تجهیز فرهنگسرای ارومیه اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی سایت اینترنتی به منظور اطلاع‌رسانی و آموزش مجازی و همچنین سامانه ارسال بلوتوث از جمله این اقدامات است.

وی به بازدید استاندار آذربایجان غربی از فرهنگسرای جوان ارومیه در دو هفته پیش اشاره کرد و ابراز داشت: به دستور استاندار و به منظور تسهیل در استفاده از کلاس‌های ورزشی، هنری، آموزشی شرکت در این دوره‌ها برای عموم آزاد و با تخفیف 20 درصد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/61010/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول