اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد حیات طیبه استان قزوین:

جلیلی توانایی مدیریت اقتصادی کشور را دارد

مسئول ستاد حیات طیبه استان قزوین گفت: سعید جلیلی با داشتن اطلاعات دقیق از مشکلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور توانایی برطرف کردن این مشکلات را دارد.

جلیلی توانایی مدیریت اقتصادی کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمطهر علی‌زاده در مسجد شیخ‌الاسلام این شهر اظهار داشت: سعید جلیلی توانایی برطرف کردن مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را دارد.

وی، تبعیت محض جلیلی از ولایت‌ فقیه را مهم‌ترین ویژگی این نامزد عنوان و بیان کرد: کسی که دارای این ویژگی باشد، می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

مسئول ستاد حیات طیبه استان قزوین با اشاره به حساسیت و سنگینی مسئولیت دبیر شورای امنیت، ادامه داد: جلیلی با داشتن این مسئولیت اطلاعات و آگاهی‌های دقیقی بر موضوع‌های مختلف کشور دارد و می‌تواند مشکلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را برطرف کند.

علی‌زاده اذعان کرد: بیشتر مسئولان و بزرگان دینی اعتقاد دارند که سعید جلیلی می‌تواند گفتمان انقلاب اسلامی را ساماندهی کند و بر همین اساس این نامزد را فرد اصلح در انتخابات می‌دانند.

مسئول ستاد حیات طیبه استان قزوین با اشاره به حمایت برخی از علما و بزرگان دینی در کشور از جلیلی، اظهار داشت: برخی دیگر نیز در این موضوع تردید دارند که باید سریع‌تر به یک نظر واحد برسند.

علی‌زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم رعایت انصاف از سوی نامزدهای ریاست جمهوری در انتقاد از دولت گذشته، خاطرنشان کرد: برخی از نامزدها این اصل را رعایت نمی‌کنند که باید با اطاعت از ولایت فقیه در رعایت این رفتار اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه «در زمان انتخابات باید طلبه‌ها و روحانیون برای فعالیت تبلیغات دست از کارشان بردارند و به روستاها و مناطق مختلف بروند تا مردم را برای شرکت در این انتخابات تشویق کنند و اگر نکنند پیش خداوند متعال مسئول هستند»، بیان کرد: روحانیان باید بر اساس این مطلب در این ایام در میان مردم شور و نشاط انتخاباتی ایجاد کنند.

مسئول ستاد حیات طیبه استان قزوین فعالیت تبلیغاتی در همه ستادها را اقدامی با ارزش خواند و گفت: نامزدها از سلیقه‌های مختلفی در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده‌اند که مردم با توجه به این مهم می‌توانند در این انتخابات شرکت بیشتری داشته باشند تا حماسه سیاسی در روز 24 خرداد خلق شود.

علی‌زاده عنوان کرد: باید هر فردی که در آینده به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود سایر نامزدهای ریاست جمهوری، اخلا‌ق‌مداری را در انتخابات رعایت کنند.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان با داشتن روحیه انقلابی توانستند در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان به پیروزی برسند، یادآور شد: اکنون نیز آحاد جامعه با داشتن این روحیه می‌توانند حماسه سیاسی را در کشور خلق کنند.

مسئول ستاد حیات طیبه استان قزوین افزایش انگیزه خودسازی و معنوی، پرتلاش بودن، استقامت، تقوا، از خودگذشتگی و ایثار را از جمله ویژگی‌های فرد انقلابی برشمرد و اذعان کرد: هر فردی در جامعه با داشتن این ویژگی‌ها می‌تواند حضور حداکثری آحاد جامعه را در انتخابات ارتقا دهد.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور آینده نیز با داشتن روحیه انقلابی می‌تواند بخش زیادی از مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را برطرف کند و نظم و انضباط اقتصادی را با هدف مهار تورم و گرانی در کشور عملیاتی و اجرایی کند.

علی‌زاده با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمنان از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور آینده است، بیان کرد: رئیس‌جمهور آینده با داشتن این ویژگی راحت‌تر می‌تواند در مبارزه با دشمنان اسلام به موفقیت برسد.

مسئول ستاد حیات طیبه استان قزوین ادامه داد: باید احیای گفتمان انقلاب اسلامی یکی دیگر از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده باشد تا با همت و تلاش مضاعف این گفتمان را با هدف برطرف کردن مشکلات محقق کند.

وی با بیان اینکه دولت آینده باید نقاط قوت دولت گذشته را تقویت و نقاط ضعف آن را برطرف کند، تصریح کرد: رئیس جمهور آینده با داشتن این ویژگی‌ می‌تواند مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کند.

این مسئول با اشاره به برگزاری پیش از موعد امتحانات دانشگاه‌ها و روحانیان به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری، اذعان داشت: این موضوع اقدام مناسبی نبود؛ چراکه آنان به دلیل مشغول بودن به امتحانات فرصت زیادی برای ایجاد شور و نشاط انتخابات ندارند که باید مسئولان در راستای خلق حماسه سیاسی تصمیمات جدی پیرامون این موضوع اخذ کنند.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول