اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 308

طاهری: مدیریت قوی، قاطعیت و تدبیر از محاسن جلیلی است

دبیر جبهه پایداری استان گلستان گفت: مدیریت قوی، قاطعیت و تدبیر از ویژگی‎ها و محاسن برجسته جلیلی است.

طاهری: مدیریت قوی، قاطعیت و تدبیر از محاسن جلیلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری ظهر امروز در جمع دانشجویان شهرستان گرگان اظهار داشت: جلیلی از سال 1370 وارد وزارت خارجه شد که این امر نشان از توانمندی ایشان بوده است، جلیلی از همان سال شروع مسئولیت‎اش نسبت به تزکیه نیروهای ناکارآمد و ضعیف اقدام کرد.

وی افزود: متاسفانه بعضا خودمان در شناخت مسائل از دشمن عقب هستیم، دشمن مسائل درونی ما را بهتر درک کرده است، در چند روز ایام تبلیغات دیدیم که تخریب سنگینی از ناحیه رسانه‎های بیگانه علیه جلیلی شروع شد و عوامل فتنه‎گر داخلی نیز این کار را ادامه می‎دهند.

اگر امروز در هسته‎ای عقب‎نشینی کنیم، فردا باید نسبت به سایر پیشرفت‎ها عقب‎نشینی کنیم

دبیر جبهه پایداری گلستان متذکر شد: تصور نادرستی وجود دارد که برخی فکر می‎کنند دشمنی‎های دشمن که نمونه بارز آن تحریم‎هاست به خاطر سلاح هسته‎ای است و اگر در هسته‎ای عقب‎نشینی کنیم، دشمن دست از تحریم‎ها برمی‎دارد که این اشتباهی بزرگ است.

طاهری با بیان اینکه دشمن انرژی هسته‎ای را بهانه قرار داده است، تصریح کرد: در زمان اصلاحات همان عقب‎نشینی که در مسئله انرژی صلح‎آمیز هسته‎ای داشتیم با موضع صریح مقام معظم رهبری مواجه شد، مبنی بر اینکه عقب‎نشینی باید متوقف شود و زمانی که رهبری ورود کردند مسائل حل شد، معظم‎له فرمودند: «من آن موقع گفتم در همان دولتی که عقب‎نشینی صورت گرفته همان دولت باید جبران کند».

وی یادآور شد: اکنون نیز همان مسئله در کار است، می‎خواهند ایران را وادار به عقب‎نشینی کنند، اگر امروز در جریان هسته‎ای وادار به عقب‌‌نشینی شویم، فردا باید نسبت به سایر پیشرفت‎ها عقب‎نشینی کنیم.

هدف دشمن از هجمه‎ها باز ماندن ایران از پیشرفت است

دبیر جبهه پایداری گلستان بیان داشت: هدف دشمن از هجمه‎ها این است که نظام اسلامی الگو نشود و آنها بتوانند نوکرهای منطقه را حفظ کنند تا ایران اسلامی از پیشرفت باز بماند.

طاهری خاطرنشان کرد: یکی از دلایل بحران‎های اقتصادی که در آمریکا و اروپا اتفاق می‎افتد، به خاطر پیشرفت‎هایی است که در جهان اسلام اتفاق می‎افتد و الگوی آن از ایران اسلامی ناشی شده است.

وی استکبارستیزی را موضوعی مهم خواند و ابراز داشت: جلیلی از زمانی که دبیر شورای امنیت ملی و مسئول تیم مذاکرات هسته‎ای ایران بودند، اقدامات بسیار قاطعانه‎ای انجام دادند که در عین قاطعیت، هوشمندانه و همراه با تدبیر بوده است، اینکه برخی مطرح می‎کنند این اقدامات شعاری بوده، نادرست است.

جلیلی در عرصه دیپلماسی عظمت ایران را نشان داده است

دبیر جبهه پایداری گلستان تاکید کرد: جلیلی در عرصه دیپلماسی با رعایت عزت و اقتدار اسلامی همراه با تدبیر و هوشمندی، عظمت ایران را نشان داده است.

طاهری در خصوص جایگاه شورای عالی امنیت ملی بیان داشت: مهمترین مسائل کشور در این شورا مطرح می‎شود، اینطور نیست که مسائل امنیتی، فقط بعد امنیتی داشته باشد بلکه ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را نیز در بر می‎گیرد.

وی با بیان اینکه اختلاس 3 هزار میلیاردی در دبیرخانه شورای امنیت ملی پیگیری می‎شود، گفت: مسائل هسته‎ای، گروهک تروریستی ریگی و ... در شورای امنیت ملی پیگیری مورد بررسی قرار گرفته است.

سوابق، ولایتمداری و استکبارستیزی، جلیلی را تبدیل به انتخاب اصلح کرده است

دبیر جبهه پایداری گلستان با تاکید بر اینکه جلیلی اهل تبلیغات شخصی برای خودش نیست، بیان داشت: جلیلی جانباز انقلاب بوده و سوابق زیادی در وزارت خارجه داشته است، سوابق، تعهد، ولایتمداری، استکبارستیزی شاخصه‎هایی است که جلیلی را تبدیل به انتخاب اصلح کرده است.

انتهای پیام/83001/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول