اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقاتهرانی:

معیارهای رهبری با جلیلی مطابقت دارد

دبیرکل جبهه پایداری گفت: مقام معظم رهبری بر مسئله مقاومت و پرهیز از سیاست گرگ و میش تأکید داشته و در این راستا جلیلی نیز با روحیه مقاومت می‌تواند کشور را به سوی این اهداف هدایت کند.

معیارهای رهبری با جلیلی مطابقت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در همایش «چرا جلیلی اصلح است» که به همت ستاد انتخاباتی این کاندیدا در قزوین در مسجد موسی‌بن جعفر (ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: باید در شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری افرادی از سوی مردم برگزیده شوند که مانند حضرت ابوالفضل (ع) اگر هزار امان‌نامه هم برایشان فرستادند، فریب دشمن را نخورده و ایستادگی کنند.

تقوا مؤلفه مهم کاندیدای اصلح است

وی افزود: شاید پیدا کردن کاندیداهایی با این سطح به خصوص در انتخابات شوراهای شهر کمی دشوار باشد، ولی باید به سمت کاندیداهای باتقوا برویم تا در آینده منتخبان ما با پول بیت‌المال بخشش نکنند، بلکه اقتصاد اسلامی را که همان اقتصاد علوی است، در جامعه پیاده کرده و علاوه بر سخاوت ناشی از تقوا در برابر بیت‌المال و بخشش آن هیچ انعطافی نداشته باشند.

دبیرکل جبهه پایداری بیان داشت: روزی که برای تبلیغات با جلیلی صحبت کردم، وی اذعان داشت که به جز 2 میلیون تومان پس‌انداز، پول دیگری برای تبلیغات انتخاباتی ندارد، در صورتی که برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حتی در بعضی شهرستان‌ها به هوادارانشان حقوق می‌دهند.

اوباما در برابر رهبر معظم انقلاب احساس کوچکی کرده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بعد از حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات سال 88 و مشارکت خیره‌کننده در آن انتخابات، اوباما در برابر عظمت و بزرگی مقام معظم رهبری، نامه‌ای به معظم‌له نوشته و در آن در برابر عظمت ایشان اظهار کوچکی می‌کند، چراکه می‌داند این مردم پشتیبان رهبر خود هستند.

آقاتهرانی بیان داشت: زمانی که مقام معظم رهبری گفتند مانند دوره امام حسن (ع) باید جام زهر را بنوشید، معظم‌له فرمودند خیر امروز دوره امام حسین (ع) است و ما تا آخر در این راه استوار ایستاده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز در انتخابات شوراهای شهر نیز بحث یک شهر و یا روستا نیست، بلکه بحث نظام مطرح است و حتی یک رأی بیشتر نیز ارزشمند بوده و به عقیده من چه بسا امروز رأی دادن نوعی عبادت است.

رئیس جمهور باید توان مدیریت 30 وزیر را داشته باشد

وی در ادامه با تشریح ویژگی‌هایی که می‌تواند از مؤلفه‌های اصلح بودن جلیلی به شمار بیاید، اذعان داشت: ضرورتی ندارد رئیس جمهور در همه عرصه‌های مختلف متخصص باشد، بلکه لازم است تا رئیس جمهور مدیریت لازم را داشته و بتواند با یک شیوه مدیریتی مطلوب 30 وزیر را در 30 عرصه مختلف مدیریت کند.

جلیلی بالاترین سطح مدیریتی را در نظام طی کرده است

دبیرکل جبهه پایداری ابراز داشت: رؤسای قوای سه‌گانه، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان ارشد از اعضای شورای امنیت ملی هستند که جلیلی دبیر آن است و همین مهم دلیلی برای اثبات مدیریت این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ولایت‌مداری و اصلح بودن را در جلیلی تجلی یافته عنوان و تأکید کرد: مقام معظم رهبری بر مسئله مقاومت و پرهیز از سیاست گرگ و میش تأکید داشته و در این راستا جلیلی نیز با روحیه مقاومت می‌تواند کشور را به سوی این اهداف هدایت کند.

جلیلی یعنی مقاومت، استقامت و تمرکز فکری

آقاتهرانی تصریح کرد: مقاومت، استقامت و از نظر فکری متمرکز بودن نیز از دیگر ویژگی‌های برجسته سعید جلیلی است و همین که رئیس جمهور آینده از راه اصلی و مسیر ولایت منحرف نشود، قطعا این ویژگی‌ها مورد نیاز خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تشریح علل انحراف و چگونگی واکسینه شدن در برابر آن، عنوان کرد: نخستین انحراف در وادی سیاست با زاویه گرفتن از ولایت ایجاد می‌شود و همه باید بدانند که این نقطه انحراف است و اگر این انحراف حتی لحظه‌ای هم باشد در افراد تأثیرگذار خواهد بود.

انحراف از زاویه گرفتن با ولایت آغاز می‌شود

آقاتهرانی از دیگر ویژگی‌های جلیلی را هم‌خوانی معیارهای وی با ولایت دانست و ضمن نام بردن از این مهم به عنوان دلیلی محکم برای منحرف نبودن جلیلی اظهار داشت: در نظام اسلامی امام معیاری برای سنجش افراد است و در مسیر شناخت حق و باطل نیز باید از این معیار بهره کافی را برد.

وی با بیان این مطلب که افرادی حتی با سابقه هم‌نشینی چند ده ساله با مقام معظم رهبری، امروز دچار انحراف شده‌اند، خاطرنشان کرد: انحراف علامت مشخصی ندارد و تنها در زاویه گرفتن از ولایت است که خود را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/2667/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول