اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روانبخش در همایش حامیان جلیلی در خرم‌آباد‌:

جلیلی برنامه‌های خیلی خوبی دارد / ‌جلیلی راست و حسینی سخن می‌گوید

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: ‌دکتر جلیلی برنامه‌های خیلی خوبی دارد که بیش از شش ماه توسط کارشناسان و ‌داودی روی این برنامه‌ها کار شده است.

جلیلی برنامه‌های خیلی خوبی دارد / ‌جلیلی راست و حسینی سخن می‌گوید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش امشب در همایش حامیان جلیلی که در سالن شهید آوینی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، افزود: رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که به دین و ارزش‌های دینی و بحث ولایت‌پذیری اعتقاد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه‌ سعید جلیلی این ویژگی‌ها را داراست، اظهار داشت: بعد از جلیلی حداد عادل است که این ویژگی ها را دارا‌ست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه یادآور شد: اگر جلیلی توفیق شهادت نصیبش شود بعد از آن حداد عادل است.

‌روانبخش با اشاره به اینکه‌ بعد از انصراف لنکرانی جبهه پایداری ‌با دقت موضوع را بررسی کرد و به نتیجه رسید که از سعید جلیلی حمایت کند.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه یادآور شد: آیت‌الله مصباح یزدی بعد از انصراف لنکرانی، جلیلی را اصلح اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مصباح اعلام کردند ‌همان طوری که می‌خواهید برای لنکرانی کار کنید در این عرصه باید برای جلیلی کار کنید.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری امروز برخی از نامزدهای ریاست جمهوری شعار می‌دهند که ما طرفدار ولی فقیه هستیم اما در عمل چیزی ما نمی‌بینیم.

‌روانبخش خاطرنشان کرد: برخی کاندید‌اها خلاف نظر رهبری حرکت می‌کنند و اعلام می‌کنند که چرا آقای جلیلی در مذاکرات آلماتی اینگونه عمل کرده است‌.

وی افزود: در مذاکرات آلماتی آنها گفته‌اند که تعلیق 20 درصد را انجام دهید ما بعداً تحریم‌ها را برمی‌داریم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: سعید جلیلی اعلام کرده که دولت خود را براساس فقه جواهری حرکت می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید اول گسترش معنویت را در جامعه شعار دهد.

‌روانبخش با بیان اینکه مردم باید بدانند که کدام یک از کاندیداها شعار دین می‌دهند، تصریح کرد: ‌متأسفانه امروز همه بحث‌ها و موضوعاتی که در رادیو و تلویزیون از زبان برخی نامزدهای ریاست جمهوری می‌بینیم و می‌شنویم بحث‌هایی است که درباره شکم و پول است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: برخی از این کاندیدا می‌گویند چقدر یارانه سبز و سفید می‌دهیم برخی دیگر اعلام می‌کنند صد روزه اقتصاد کشور را متحول می‌کنیم این همان شعارهایی است که خداوند در قرآن اعلام کرده که نباید این گونه شعارها داده شوند.

وی با اشاره به اینکه دین برای ما سعادت ابدی می‌آورد تصریح کرد: خیلی از نطق‌هایی که آقایان می‌دهند این را به حوزه علمیه بدهیم این همان سخن مهاجرانی است که می‌گفت دین به حوزه علمیه ربط دارد.

وی گفت: متأسفانه شاه ملعون هم همین را می‌گفت که دین برای حوزه علمیه است اما باید گفت‌ وظیفه اصلی دولت این است که کشور را بر مبنای دین اداره کند.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: برخی از کاندیداها شعار می‌دهند که اگر رئیس جمهور شویم گشت ارشاد را جمع می‌کنیم ما اعلام می‌کنیم که این است امر به معروف و نهی از منکر، واقعاً اگر به امر به معروف معتقد هستید چرا خودت را اصولگرا می‌نامید.

‌روانبخش خاطرنشان کرد: اگر کسی بیش از 22 میلیون رأی آورد نباید خود را در مقابل رهبری قرار دهد زیرا جایگاه رهبری یک جایگاه الهی است.

وی افزود: مردم به این شخص رأی ندادند که در مقابل رهبر معظم انقلاب بایستد.

روانبخش گفت: رؤسای جمهور گذشته جز مقام معظم رهبری و شهید رجایی چه آنانی که عمامه به سر داشتند و چه آنانی که بدون عمامه بودند متأسفانه همین حرف را زدند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: مقام معظم رهبری مانند رئیس جمهوری اعتباری نیست و جایگاه ایشان به نیابت امام زمان (عج) بر روی زمین است.

وی خاطرنشان کرد: مقام ‌ولایت در سخنرانی‌های خود فرمودند مردم پای حرف‌های نامزدهای ریاست جمهوری بنشینند و در میان آنها فرد اصلح را انتخاب کنند.

روانبخش گفت: سعید جلیلی راست و حسینی می‌گوید دولت ما باید براساس دین و فقه جواهری حرکت کند.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: این روزها هر کدام از کاندیدای ریاست جمهوری وعده می‌دهند این یکی می‌گوید که درمان را رایگان می‌کنم، دیگری اعلام می‌کند که مالیات را کم می‌کنم، آن دیگری می‌گوید یارانه را اضافه می‌کنم و ... شعار می‌دهند اما باید به این افراد در سوره حج پاسخ داد که قرآن کریم می‌فرماید اگر شما به قدرت رسیدید باید چه شعارهایی بدهید و خدای متعال تأکید می‌کند قطعاً، حتماً و بدون تردید هر کس خدا را یاری کند من یاریش می‌کنم چون خداوند هم قوی و هم شکست‌ناپذیر است.

وی افزود: این روزها خیلی از افراد مردم را عوام فرض می‌کنند و شعارهایی می‌دهند که امکان آن وجود ندارد به عنوان مثال رایگان کردن درمان بیش از 13 هزار میلیارد تومان پول نیاز دارد که باید از کجا این اعتبار تأمین شود.

روانبخش خاطرنشان کرد: دکتر جلیلی برنامه‌های خیلی خوبی دارد که بیش از شش ماه توسط کارشناسان و پرفسور داودی روی این برنامه‌ها کار شده است.

وی افزود: این روزها حرکت تخریبی علیه جلیلی شروع شده و می‌گویند اینها وابسته به جریان انحرافی هستند و منسوب به احمدی‌نژاد است‌.

‌انتهای پیام/‌2304/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول