اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تدارک پزشکی جمعیت هلال احمر کشور مطرح کرد

بزرگ‌ترین خط تولید داروی گیاهی کشور منتظر مساعدت مسئولان/ تولید 120 عصاره از گیاهان

مدیر عامل سازمان تدارک پزشکی جمعیت هلال احمر کشور گفت: بزرگ‌ترین خط تولید دارویی گیاهی کشور در سلمان شهر مازندران منتظر مساعدت مسئولان این استان است.

بزرگ‌ترین خط تولید داروی گیاهی کشور منتظر مساعدت مسئولان/ تولید 120 عصاره از گیاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سلمان‌شهر، ظاهر رستمی امشب در بازدید استاندار مازندران از خط تولید یکی از شرکت‌های وابسته به سها جیسا مستقر در شهرک صنعتی سلمانشهر مازندران که در زمینه تولید داروی گیاهی فعالیت می‌کند، اظهار داشت: این شرکت برای پویایی نیازمند توجه جدی مسئولان استان مازندران است.

وی با اشاره به تولید چندین محصول این شرکت در زمینه پزشکی تصریح کرد: محصولات پزشکی سرنگ، آنژوکت و صافی دیالیز در این شرکت تولید می‌شود.

مدیر عامل سازمان تدارک پزشکی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اقدامات انجام شده برای اجرای پروژه‌های عمرانی در هلال احمر مازندران بیان داشت: هلال احمر در مازندران 22 پروژه تصویب کرد که دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد که 800 میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شد.

وی با اشاره به مشکلات برای شرکت تولید دارویی گیاهی مستقر در شهرک صنعتی سلمانشهر مازندران گفت: دو بار مجمع تصمیم به فروش این واحد تولیدی داشت که با فروش این واحد تولیدی مخالفت کردیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت مجدد این واحد تولیدی بیان داشت: در حال حاضر 120 عصاره از گیاهان دارویی در این واحد تولید می‌شود.

رستمی با بیان اینکه در حال پیگیری برای افزایش مجوز تولیدات بیشتر در این واحد تولیدی هستیم، یادآور شد: در حال حاضر چهار قرص کاملا گیاهی در این شرکت تولید شد.

رستمی تأکید کرد: برای پویایی و فعالیت این واحد تولیدی نیاز به مساعدت مسئولان استان مازندران داریم.

وی، خواسته‌هایش از مسئولان مازندران را در دو بخش تخصیص وام کم بهره بانکی با بازپرداخت طولانی مدت و نیز فرجه از تأمین اجتماعی برای پرداخت بدهی این شرکت در مازندران مطرح کرد.

‌ مدیر عامل سازمان تدارک پزشکی جمعیت هلال احمر کشور اذعان داشت: با پذیرش این موضوع از جانب مسئولان استان مازندران و در صورت افزایش سرمایه 120 نفر در این واحد تولیدی مشغول فعالیت می‌شوند.

وی در پایان گفت: در صورت همکاری مسئولان استان مازندران با این واحد تولید گیاهی زمینه صادرات داروی گیاهی از کشور فراهم می‌شود.

انتهای پیام/86004/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول