اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مردم مشکلات دارویی مازندران را به شماره 2144013 اطلاع دهند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مردم مشکلات دارویی در مازندران را به شماره 2144013 و با پیش شماره 0151 به مرکز استان مازندران اطلاع دهند.

مردم مشکلات دارویی مازندران را به شماره 2144013 اطلاع دهند

ابراهیم صالحی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره نظارت بر عرضه مواد دارویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران عنوان کرد: نظارت بر داروخانه‌ها به صورت روتین انجام می‌شود.

وی نظارت بر قیمت دارو را از دیگر وظایف معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد و ادامه داد: مردم مشکلات مربوط به دارو را با شماره 2144013 اطلاع‌رسانی کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره عدم درج شماره تلفن معاونت غذا و دارو به خبرنگار فارس گفت: همه داروخانه‌ها موظف به درج این شماره هستند تا اگر مردم گلایه و یا شکایتی داشتند با دانشگاه علوم پزشکی مازندران در میان بگذارند.

به گزارش فارس، در برخی از داروخانه‌های سطح شهر مازندران اثری از درج شماره شکایت وجود ندارد و به جای آن تبلیغات گسترده انواع محصولات دارویی به چشم می‌خورد و اگر شماره‌ای هم درج شده باشد در جایی است که ممکن است قابل دید نباشد.

انتهای پیام/86004/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول