اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

رئیس جمهور ولایی انتخاب اصلح است / منطق قرآنی بر جهان حاکم شده است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه تمام نامزدهای ریاست جمهوری جزو نیروهای نظام هستند، گفت: باید از میان این افراد کسی که تبعیتش از ولی فقیه بیشتر باشد را انتخاب کنیم.

رئیس جمهور ولایی انتخاب اصلح است / منطق قرآنی بر جهان حاکم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار  با فعالان قرآنی استان کردستان با بیان اینکه دشمنان در عرصه‌های دیگر توان غلبه بر ایران را ندارند اظهار کرد: آنها تمرکز خود را بر روی انتخابات گذاشته‌اند.

وی تلاش برای کاهش مشارکت مردم و انتخاب فردی که اهل مدارا با دشمنان انقلاب باشد را خواسته استکبار عنوان و تأکید کرد: اگر چه همه نامزدهای انتخابات نیروی نظام هستند، اما هر کدام شخصیت و گذشته متفاوتی دارند و باید کسی انتخاب شود که ولایت‌مدارتر باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه امروز انتخابات تبدیل به یک بحث بین‌المللی شده و در جهان تأثیرگذار است، خاطر نشان کرد: امت اسلامی امروز به صورت یکپارچه در حال تحقق بیداری اسلامی در دنیا است.

حجت‌الاسلام شاهرودی بیان داشت: دشمنان از گفتمان قرآنی مطرح شده در انقلاب ایران بیمناکند و این مسئله ناشی از حاکم شدن منطق قرآن بر جهان است.

وی در بخش دوم سخنان خود با تأکید بر اینکه هر اندازه ارتباط انسان با قرآن بیشتر باشد در دنیا و آخری از مزایای آن بهره‌مند خواهیم شد قرآن را کتابی جامع و جاودانه ذکر کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان جامعیت قرآن را توان پاسخگویی به تمام نیازهای بشری در جوامع مختلف و طی همه زمان‌ها عنوان کرد و گفت: وجه مشترک همه مذاهب اسلامی حبل‌الله یعنی همان ریسمان قرآن است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه کسانی که به قرآن رجوع کردند بهره لازم را از آن می‌برند اظهار کرد: کسانی که خود را از نعمت قرآن محروم می‌کنند "ظالمان" هستند.

حجت‌الاسلام شاهرودی با اشاره به اینکه نظامی که بر مبنای قرآن تشکیل شود توان رشد و سر درآوردن در بین قدرت‌ها را خواهد داشت تصریح کرد: نتیجه این امر غنی شدن آن امت از ابعاد گوناگون خواهد بود.

وی قرآن را کتاب آسمانی و متعلق به تمام انسان‌ها با هر زبان و رنگی دانست و گفت: در آینده قرآن توسط منجی موعود که ما مسلمانان او را مهدی می‌دانیم بر تمام جهان مسلط خواهد ‌شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به بعثت پیامبر گرامی اسلام، معراج ایشان را از ویژگی‌های خاص رسول خدا ذکر کرد و افزود: علت عظمت مبعث پیامبر نزول کتاب آسمانی و ابدی قرآن بر ایشان است.

حجت‌الاسلام شاهرودی با اشاره به تأکیدات قرآن در خصوص اهمیت نقش مشورت در جامعه شرکت در انتخابات شوراها را نیز از تکالیف شرعی و ملی مسلمانان عنوان کرد و گفت: همه وظیفه داریم برای انتخاب افرادی شایسته نهایت توان خود را به کار ببندیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور ملت در انتخابات روز 24 خرداد زمینه خلق حماسه عظیم سیاسی فراهم شود.

انتهای پیام/79012/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول