اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش ستاد انتخابات بوشهر:

810 شعبه اخذ رأی در استان بوشهر

مسئول آموزش ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه 810 شعبه اخذ رأی در سطح استان بوشهر پیش‌بینی شده است، گفت: 15 هزار نفر در استان بوشهر امر برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

810 شعبه اخذ رأی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اسماعیل موسوی عصر امروز در جلسه توجیهی با نمایندگان فرماندار دشتستان در شعب اخذ رأی اظهار داشت: با تلاش‌های مستمر استاندار بوشهر و معاون سیاسی و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر شاهد روند مطلوبی در برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در شهرستان‌های استان بوشهر هستیم.

وی افزود: تمام مقدمات کار برای برگزاری انتخابات سالم در استان فراهم است و به فضل خدا به اهداف و برنامه‌های مورد نظر خواهیم رسید.

مسئول آموزش ستاد انتخابات استان بوشهر خاطر نشان کرد: نمایندگان فرماندار باید چند روز قبل از برگزاری انتخابات همه امکانات و تجهیزات و دیگر موارد ضروری در حوزه شعب اخذ رأی را بررسی کنند تا در روز انتخابات با مشکلی روبه‌رو نشوند.

موسوی با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی در سراسر استان ابراز داشت: 810 شعبه اخذ رأی در سطح استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: بیش از 15 هزار نفر عوامل اجرایی و پشتیبانی و امنیتی و دیگر نیروهای دست‌اندرکار، برگزاری انتخابات در استان بوشهر را بر عهده دارند.

موسوی از برگزاری انتخابات در 417 شهر و روستای استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: در 417 نقطه شوراهای روستایی و شهری استان بوشهر انتخابات شوراها برگزار خواهد شد که بیشترین آنها در شهرستان دشتستان است.

وی با توصیه به شهروندان برای همراه داشتن مدارک معتبر در روز رأی‌گیری خاطر نشان کرد: همراه داشتن کارت ملی برای رأی دادن در روز انتخابات الزامی است.

موسوی افزود: تمام تلاش خود را برای فراهم کردن زمینه حضور مردم در عرصه انتخابات و خلق حماسه سیاسی به کار می‌گیریم و امیدوار هستیم حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری خلق شود.

انتهای پیام/2452/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول