اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

رتبه اول حضور در انتخابات 24 خرداد از آن کهگیلویه و بویراحمدی‌ها است

امام جمعه یاسوج گفت: کهگیلویه و بویراحمدی‌ها بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی رتبه اول را از آن خود می‌کنند.

رتبه اول حضور در انتخابات 24 خرداد از آن کهگیلویه و بویراحمدی‌ها است

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج انقلاب اسلامی را در قرن اخیر بزرگترین حادثه خواند و اظهار داشت: استعمارگران و دشمنان نظام می‌خواستند اسلام در متن جامعه نباشد و به لطف پروردگار و با رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) مردم به صحنه آمدند و پیروزی شکوهمندی را در تاریخ رقم زدند.

وی ادامه داد: دشمنان به هر وسیله‌ای متوسل شدند تا انقلاب و اسلام پیروز نشود اما با اراده مردم و خواست رهبر و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اسلام و جمهوری اسلامی پیروز شد.

امام جمعه یاسوج اشاره‌ای به رخداد مهم تاریخی دیگر در کشور کرد و گفت: برگزاری سه انتخابات آینده خود رخدادی مهم در کشور است که با حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و دشمنان زده می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی مورد تحریم دشمنان نظام قرار گرفت، عنوان کرد: دشمنان با طراحی‌های خود سعی دارند با فاصله انداختن بین مردم و انقلاب، ایجاد فشار اقتصادی بر مردم و احیای حزب چپ و راست، اصلاح‌طلب و اصولگرا در جامعه مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند که چنین موارد خود نوعی تحریم است.

رقابت انتخاباتی بین ملت و دشمنان نظام است

حسینی با تأکید بر اینکه اکنون در دوران سختی به سر می‌بریم، گفت: دشمنان هزینه‌های زیادی برای دلسردی مردم به نظام و انقلاب تحمل کردند تا انقلاب را در بین عموم مردم ناکارآمد جلوه دهند و حضور در عرصه‌های مختلف را کمرنگ نشان دهند.

وی انتخابات را تنها وسیله‌ای دانست که ملت ایران با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی جواب یاوه‌گویی و سیاه‌نمایی دشمنان را می‌دهد.

حسینی ادامه داد: امروزه و در این برهه زمانی رقابت بین ملت ایران و دشمنان است نه کاندیدای ریاست جمهوری.

خلق حماسه سیاسی با حضور حداکثری

وی در ادامه حربه و اسلحه برنده برای ملت ایران در مقابل دشمنان را شرکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد و گفت: مقام معظم رهبری تأکید کردند که مردم به صورت همه‌جانبه و گسترده احساس مسئولیت کنند و جواب دشمنان را در صحنه انتخابات بدهند.

وی با ابراز امیدواری از حضور حداکثری مردم کهگیلویه و بویراحمد در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد: امیدواریم مردم این استان همچون سنوات گذشته رتبه اول در حضور حداکثری را از آن خود کنند تا برگ زرین دیگری به افتخارات این استان اضافه شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان تأکید کرد: مسئولان کشوری با انجام وظایف خود و ایجاد دلگرمی در بین مردم شرایط را برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند تا بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان زده شود.

انتهای پیام/82011/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول