اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

مشارکت حداکثری در انتخابات تیری در چشم دشمنان است

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات 24 خردادماه تیری در چشم دشمنان است.

مشارکت حداکثری در انتخابات تیری در چشم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی سرمربیان صالحین بسیج با نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد: کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین از نظر محتوایی، اساتید و مربیان از برنامه‌های سال جاری بسیج است.

وی افزود: آموزش ارکان شجره طیبه صالحین از دیگر برنامه‌های امسال است و در آینده نزدیک دوره ویژه سرمربیان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

محمدسلیمانی ادامه داد: هشت دارالقرآن در سطح رده‌های بسیج استان راه‌اندازی شده است و در شهرستان‌های بن و سامان نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های شجره طیبه گفت: جذب، آموزش و سازماندهی مربیان ویژه حلقه‌های صالحین خواهران بسیجی از دیگر برنامه‌های شجره طیبه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به انتخابات 24 خردادماه اضافه کرد: حضور پرشور در انتخابات و صحنه‌های دفاع از انقلاب و ولایت از افتخارات مردم استان چهارمحال و بختیاری در طول 34 سال عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

محمدسلیمانی مشارکت حداکثری در انتخابات 24 خردادماه را تیری در چشم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت‌افزایی، روشنگری و تشویق و ترغیب آحاد مردم به حضور در انتخابات، رسالت انقلابی است.

به گزارش فارس، سرمربیان شجره طیبه صالحین امروز با حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام استاد حلقه‌های صالحین استان چهارمحال و بختیاری دیدار و پیرامون کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین، هم‌اندیشی کردند.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول