اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مراغه آذربایجان‌شرقی:

تعامل با دانشگاهیان زمینه حل و فصل آسیب‌های اجتماعی است

فرمانده انتظامی مراغه آذربایجان‌شرقی گفت: با مطالعه حوادث و رویدادهای دهه‌های اخیر متوجه می‌شویم که ارتباط و تعامل با دانشگاهیان زمینه حل و فصل آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌سازد.

تعامل با دانشگاهیان زمینه حل و فصل آسیب‌های اجتماعی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، عیسی هاتفی ظهر امروز در جمع دانشگاهیان، رویکرد نیروی انتظامی در توجه جدی به امر تحقیق و پژوهش، حل مسائل و مشکلات از طریق علمی را نشان از حرکت اصولی این نیرو در مسیر رشد پیشرفت دانست.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی و پلیس به عنوان یک نهاد اجتماعی و با یک رویکرد کاملاً علمی و فرهنگی افتخار خدمتگزاری به مردم ایران را پیدا کرده و خوشبختانه پلیس با این رویکرد تلاش می‌کند. 

فرمانده انتظامی مراغه آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: تعامل و همکاری دانشگاه‌ها با سازمان‌ها و نهادهای کشور می‌تواند به بالندگی و پیشرفت مملکت بینجامد.

هاتفی با بیان اینکه در جوامع بشری مهم‌ترین سرمایه نیروی انسانی است و در این میان بدون شک جوانان نقش اصلی را ایفا می‌کنند، افزود: در هر جامعه‌ای جوانان مایه نشاط و پویایی آن جامعه هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه علم و فناوری دستاوردهای بزرگی را توسط همین جوانان کسب کرده است.

وی افزود: استکبار جهانی این جامعه پویا را هدف قرار داده و یکی از تهدیدهای بسیار بزرگ برای این قشر تأثیرگذار مسئله سوءمصرف مواد مخدر است، بنابراین باید تمام تلاش‌ها در زمینه شناسایی عوامل تهدیدکننده معطوف شود تا جوانان عزیز از اینگونه صدمات در امان بمانند.

فرمانده انتظامی مراغه آذربایجان‌شرقی گفت: پلیس برای توسعه امنیت اجتماعی نیازمند تعامل با دانشگاهیان جامعه است و در راستای کیفیت بخشی به مبحث حرکت جامعه محور خود، توسعه امنیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تعامل با دانشجویان و نخبگان را در دستورکار قرار داده است.

هاتفی با اشاره به فرارسیدن روز انتخابات نیز تصریح کرد: امروز شرکت در انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار بوده و حضور پرشور و گسترده مردم باعث ناامیدی و شکست دشمنان خواهد بود.

وی در پایان اذعان کرد: در همین راستا همه باید کمک کنند تا در فضایی آرام با بصیرت و هوشیاری فرد اصلح در هر دو انتخابات، برگزیده شود.

انتهای پیام/60001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول