اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رباط کریم:

جامعه دانشگاهی کشور برای افزایش بصیرت جامعه تلاش کند

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: در روزهای باقی مانده تا برگزاری انتخابات جامعه دانشگاهی کشور باید برای افزایش بصیرت جامعه و آگاه‌سازی مردم تلاش ویژه داشته باشد.

جامعه دانشگاهی کشور برای افزایش بصیرت جامعه تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی محمدی‌نژاد طی سخنانی در نشست حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار شد، اظهار داشت: ما در آستانه بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) هستیم و این روزها فرصت مناسبی است تا اندیشه‌های امام راحل را برای نسل جوان به درستی تبیین و تشریح کنیم.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی تاثیرگذار در زمان خود بود و با روحیه ایثار و فداکاری و مقاومت توانست یک ملت را برای سرنگونی دو هزار و 500 سال ستمشاهی در ایران بسیج کند.

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم افزود: تاثیرگذاری اندیشه امام (ره) فراتر از محدوده جغرافیایی ایران بوده و ما امروز شاهد هستیم که دیدگاه‌های امام موجب ایجاد موج بیداری اسلامی در جهان شده است.

محمدی‌نژاد ادامه داد: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب که زندگی پربرکت امام خمینی (ره) را درک نکرده‌اند، باید با اندیشه‌های این بزرگ مردم تاریخ ایران آشنا شده و با درس گرفتن از تاریخ معاصر ایران برای ادامه راهی که امام راحل پایه‌گذار آن بود، تلاش کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم و همچنین چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: امام خمینی (ره) بارها تاکید کردند که ملت ایران باید هوشیاری خود را حفظ کرده و هر لحظه آماده مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خود باشد.

* دشمنان نمی‌خواهند انتخابات در ایران با حضور گسترده مردم برگزار شود

امام جمعه شهرستان رباط کریم افزود: با توجه به شرایط سیاسی حساسی که در پیش داریم، توطئه‌های کشورهای غربی و بدخواهان داخلی در این روزها افزایش یافته و ملت ایران باید با افزایش بصیرت و آگاهی خود در انتخابات به صورتی عمل کنند که دشمنان همچون گذشته مایوس و سرخورده شوند.

محمدی‌نژاد اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان اسلام و انقلاب این است که انتخابات در ایران بدون حضور گسترده مردم برگزار شده و با بهانه قراردادن مشارکت پایین در انتخابات، این امر را نشانه ضعف ایران و عدم کارآمدی نظام جمهوری اسلامی توصیف کنند.

وی تاکید کرد: در این شرایط همه باید مسئولیت‌پذیر بوده و بدانیم که هر برگه رای نقش بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه دشمنان دارد.

محمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه دشمنان نمی‌خواهند انتخابات در ایران با حضور گسترده مردم برگزار شود، گفت: حضور حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح تنها در صورتی محقق می‌شود که مردم ما با بصیرت و آگاهی در پای صندوق‌های رای حاضر شده و آگاهانه رای بدهند.

وی افزود: به طور قطع نتیجه انتخاباتی که مردم با آگاهی رای بدهند، انتخاب کاندیدای شایسته و اصلح خواهد بود و می‌توانیم امیدوار به تداوم عزت و سربلندی اسلام و انقلاب باشیم.

امام جمعه شهرستان رباط کریم در پایان تأکید کرد: در روزهای باقی‌ مانده تا برگزاری انتخابات جامعه دانشگاهی کشور اعم از دانشجویان و اساتید دانشگاه نقش بسیار مهمی در آگاه‌سازی مردم داشته و امیدواریم امسال نیز دانشگاهیان ایران به وظیفه اصلی خود در این زمینه به بهترین شکل عمل کنند.

انتهای پیام/2302/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول