اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت و تجارت کرمان خبر داد

وجود مافیا در بازار/ عدم ثبات قیمت‌ها مردم را بی‌اعتماد کرده است

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: یک جریان مافیایی در بازار وجود دارد که نان آنها در تغییرات نرخ بازار است.

وجود مافیا در بازار/ عدم ثبات قیمت‌ها مردم را بی‌اعتماد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد عابدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: در بازار به جای اینکه نرخ را افزایش و یا کاهش دهیم، مردم نیاز به تثبیت قیمت دارند و این عدم ثبات در بازار مردم را بی‌اعتماد می‌کند، یک جریان مافیایی وجود دارد که نان آنها در تغییرات قیمت بازار است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: موضوع مصرف‌کننده و یا تولیدکننده این کالا نیست اگر در بازار کمبود مرغ باشد، می‌توانیم، سقف قیمتی اعلام کنیم و اگر فراوانی در بازار باشد، می‌توان کف قیمتی را تعیین کرد، اما مشکل این است که عده‌ای هستند که نمی‌خواهند، بازار ثبات داشته باشد.

عابدی‌نژاد با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها نباید قیمت مرغ را مقطعی دید، ابراز داشت: زمانی می‌گفتند، مرغ کرمان نسبت به دیگر استان‌ها ارزان‌تر است و آن را به دیگر استان‌ها می‌بردند که با همکاری اداره امور پشتیبانی دام جلوی این مسئله گرفته شد، اما باید گفت که بسیاری از همین افرادی که نهاده گرفته بودند، هیچ کدام به تعهداتشان در بحث تولید عمل نکردند.

وی افزود: کسی که می‌خواهد، ارزان بفروشد، مشکلی ندارد، اما باید برای کسانی فکری کرد که دائما قیمت بازار مرغ را بالا پایین می‌کنند.

عابدی‌نژاد بیان کرد: 10 هزار تن شکر در استان کرمان توزیع شده است و غیر از توزیع توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت توسط هیچ دستگاه و نهاد دولتی و غیردولتی دیگر توزیع نشده است.

وی عنوان کرد: مردم تخم‌مرغ را باید به صورت کیلویی و نه به صورت دانه‌ای خریداری کنند و اگر شهروندی ملاحظه کرد که تخم‌مرغ به صورت کیلویی به فروش نمی‌رسد، آن را به واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

انتهای پیام/80018/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول