اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

41 روز تا لیگ سیزدهم

5 بازیکن از صبای قم جدا شدند / صبای بی‌پول در بازار نقل و انتقالات

تیم صبای قم در فاصله کمتر از شش هفته تا آغاز لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هنوز هیچ اقدامی برای جذب بازیکن انجام نداده و به نظر می‌رسد صبا باز هم با مشکلات مالی و بی‌پولی قصد ورود به بازار نقل و انتقالات لیگ برتر را دارد.

5 بازیکن از صبای قم جدا شدند / صبای بی‌پول در بازار نقل و انتقالات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبا که در چند سال اخیر همواره در چنین شرایطی مشکلات مالی را بزرگترین مانع بر سر راه تصمیم‌گیری مدیران و مربیان خود می‌دیده است، تا کنون در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال یکی از بی‌انگیزه‌ترین تیم‌ها به شمار می‌رود.

این در شرایطی است که 41 روز دیگر به آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و صبای قم باید در لیگی که 16 تیم در آن حضور دارند برای دهمین بار در تاریخ 13 دوره‌ای آن به میدان برود.

از سوی دیگر 34 روز دیگر نیز به پایان مهلت نقل و انتقالات پیش از بازی‌های سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور زمان باقی است اما هنوز مشخص نیست که صبای قم قصد جذب یا جابجایی چه بازیکنانی را دارد.

صبای قم در نقل و انتقالات پیش از آغاز لیگ دوازدهم یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها بود و نتوانست بازیکنان چندان شاخصی را به خدمت بگیرد، با وجود اینکه ضرر و زیان‌های بسیاری را در 17 بازی نیم فصل نخست از بابت خرید‌های اشتباه خود دید و در لیگ فصل قبل دهم شد اما این تیم برای لیگ سیزدهم که به تازگی سرمربی خود را برای حضور در آن شناخته است، هنوز برای جذب بازیکنان مورد نظر برنامه‌ای ندارد.

اهمیت توجه مایلی‌کهن به نیازهای ضروری صبا در دفاع و حمله

این در حالی است که در 20 روز اخیر مهمترین موضوع حول محور باشگاه صبای قم موضوع انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بود که بیش از هر موضوع دیگری توجه مدیران این باشگاه و همچنین رسانه‌ها و حتی مردم قم را به خود جلب کرد، اما حالا که سه روز است سرمربی مشخص شده، هنوز هم صبایی‌ها تکانی به خود نداده و کاری برای فصل جدید نمی‌کنند، اما صحبت اصلی با سرمربی جدید صبای قم این است که به دقت به نیازهای این تیم در حمله و دفاع که در فصل قبل ضررهای زیادی به صبا زد، نگاه کند.

صبای قم در بازی‌های لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در خطوط حمله و دفاع با مشکلات اساسی رو به‌رو بود و اگر چه مدیران خوش اشتهای این تیم نام‌های بزرگی همچون محسن خلیلی و بهمن طهماسبی را به عنوان مهاجم جذب کردند ولی هیچ یک از این بازیکنان به کار صبا نیامدند و از سوی دیگر آنها در خرید مدافعی که در روزهای سخت لیگ به مدد آنها بیاید کار خاصی انجام ندادند.

وضعیت نامشخص بیات، رزاقی‌راد، بدرلو و کاشی

خلیلی و طهماسبی در 17 بازی دور رفت هرگز موفق به گلزنی برای نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا نشدند و صبا از وجود این دو بازیکن مطرح سال‌های گذشته فوتبال ایران نصیبی نبرد و در لیگ برتر دوازدهم به جایگاه نازل دهم دست یافت، ضمن اینکه حالا این بازیکنان در جمع صبایی‌ها نیستند و صبا علاوه بر این بازیکنان، بعد از پایان لیگ فصل قبل پنج بازیکن دیگر خود را نیز از دست داد.

تیم فوتبال صبای قم تا پانزدهم تیر ماه برای جذب بازیکن جدید در مهلت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال فرصت دارد و البته صبایی‌ها تا کنون میلاد نوری، رامین رضائیان، حامد لک، سهراب بختیاری‌زاده و دیود سانیا ویکروم کامرونی را از دست داده‌اند و شایعه شده است که اکبر صادقی هم می‌خواهد به نفت تهران برود، ضمن اینکه محسن بیات، ایمان رزاقی‌راد، مهدی بدرلو و مرتضی کاشی نیز وضعیت مشخصی ندارند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول