اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

هیچ مسئله نگران کننده‌ای در بازار زنجان وجود ندارد

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه هیچ مسئله نگران کننده‌ای در کف بازار وجود ندارد، افزود: در حال حاضر بازار شاهد یک ثبات قابل قبولی شده است.

هیچ مسئله نگران کننده‌ای در بازار زنجان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با گلایه از تاخیر به وجود آمده در برگزاری جلسات تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: این جلسات تا انتخابات هفته‌ای یک بار تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مسئله نگران کننده‌ای در کف بازار وجود ندارد، افزود: در حال حاضر بازار شاهد یک ثبات قابل قبولی شده است.

استاندار زنجان بر ضرورت حفظ وضعیت کنونی بازار تاکید و اضافه کرد: کنترل همه جانبه بازار از تاکیدات مکرر به مسئولان ذیربط است.

وی به وضعیت حساس کنونی تا انتخابات اشاره و تصریح کرد: اگر لازم به بررسی موضوعی خارج از جلسات ستاد شد، باید بلافاصله اقدام شود.

رئوفی‌نژاد جدی و سخت شدن کنترل‌ها را در بازار به ویژه کف آن مورد تاکید مجدد قرار داده و ادامه داد: کنترل بازار طی چند وقت آینده باید به صورت شبانه‌روزی انجام شود.

*ماه رمضان در دستور کار ستاد تنظیم بازار

وی به نزدیک بودن ماه رمضان اشاره و تصریح کرد: این موضوع و بررسی مسائل مربوط به این ماه باید در دستور کار جلسه بعدی ستاد تنظیم بازار گیرد.

استاندار زنجان اضافه کرد: شرایط خاص ماه رمضان، دغدغه‌ها و نیازهای آن باید در ستاد تنظیم بازار مطرح و به صورت جدی بررسی شود.

وی افزود: نحوه عرضه و توزیع کالاهای خاص ماه رمضان و نحوه ارائه آن به مردم چه در نمایشگاه یا هر محل دیگری باید بررسی و برای آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

*ضرورت اجرای مصوبات ستاد در مورد کالاهایی که ممنوع‌الخروج شده‌اند

رئوفی‌نژاد بر اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان زنجان تاکید کرد و گفت: ممنوعیت خروج برخی محصولات کشاورزی و همچنین دام باید به صورت جدی کنترل و اجرا شود.

وی به گزارش ارائه شده در مورد قیمت بالای شکر به دلیل خرید از استان دیگر اشاره و تصریح کرد: اصل این کار قاچاق محسوب می‌شود چرا که استان‌ها در قند و شکر سهمیه‌ای خاص دارند و نمی‌توان این اقلام را از استان‌های دیگر خرید کرد.

استاندار زنجان بر لزوم تعیین تکلیف واحدی صنفی فاقد پروانه کسب در سطح استان تاکید کرد و افزود: با حضور ارگان‌های ذیربط جلساتی را تشکیل و اقدامات مورد نیاز را در این مورد انجام دهید.

وی با اشاره به ساماندهی شبکه توزیع آرد در سطح استان زنجان اضافه کرد: دیگر به کسی خارج از سامانه تنظیم شده، آرد تحویل داده نمی‌شود.

رئوفی‌نژاد به تفاوت قیمت موجود در بازار با آرد تحویلی به نانوایی‌ها اشاره و تصریح کرد: امور را کنترل کنید چرا که کسانی که به دنبال خلاف هستند بالاخره راه آن را پیدا می‌کنند.

وی تاکید کرد: به ازای آرد تحویلی به نانوایی‌ها باید نان به مردم تحویل داده شود و ارگان‌های ذیربط مسئول کنترل این امر هستند.

استاندار زنجان با بیان اینکه تا اطلاع بعدی موضوع افزایش قیمت هیچ کالایی مورد تایید قرار نمی‌گیرد، ادامه داد: این موضع اگر با کار کارشناسی هم به جلسه ارائه شود با آن موافقت نمی‌شود.

انتهای پیام/73004/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول