اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس:

موتلفه تا آخرین لحظه با ولایتی ا‌ست

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس گفت: حزب موتلفه اسلامی تا آخرین لحظه با ولایتی است.

موتلفه تا آخرین لحظه با ولایتی ا‌ست

غلامحسین چوبینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز در بیان مسائلی درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی پس از اینکه کاندیدای مورد نظر خود را با صلاحدید جبهه پیروان خط امام و رهبری و نشستی که با آیت‌الله مهدوی‌ کنی، دبیر جامعه روحانیت مبارز داشت و به دنبال آن بعد از اینکه کاندیدای جبهه پیروان خط امام و رهبری کناره‌گیری کرد، در پی حمایت از یکی از داوطلبان مورد تائید شورای نگهبان بود.

وی افزود: طبق نظر دبیران حزب موتلفه اسلامی در استان‌ها و شهرستان‌های کشور و بر اساس نظر شورای مرکزی، علی‌اکبر ولایتی را اصلح دانست و ضمن احترام به دیگر کاندیدا‌ها از وی حمایت می‌کند.

چوبینی همچنین به دیدار دبیر‌کل و نایب‌ رئیس حرب موتلفه اسلامی به نمایندگی از جانب شورای مرکزی این حزب با علی اکبر ولایتی اشاره کرد و بیان داشت: در این دیدار، نمایندگان حزب تمایل خود را برای حمایت از این کاندیدا اعلام کردند که مورد استقبال ولایتی قرار گرفت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس ادامه داد: نخستین پرسشی که دبیر‌کل حزب در این دیدار از ولایتی داشت این بود که با توجه به ائتلاف سه‌ نفره آیا قصد دارد که تا آخر در صحنه بماند یا خیر که در پاسخ، ولایتی از حضور قطعی خود خبر داده ‌بود.

چوبینی اضافه کرد: هنگامی که حزب از حضور قطعی ولایتی مطمئن شد، اعلام کرد که تا آخرین لحظه با ولایتی می‌ماند حتی اگر احساس شود که وی رای غالب را ندارد اما حزب موتلفه اسلامی بر عهدی که بسته، پایبند و وفادار است.

وی در ادامه گفت: امیدواریم که انتخابات در دور نخست به نتیجه برسد و اگر کاندیدا‌هایی به دور دوم راه یافتند و یکی از آن‌ها ولایتی باشد، همچنان حزب در این مرحله نیز از این کاندیدا حمایت می‌کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس همچنین به اینکه این حزب تمام دفاتر خود را در سراسر کشور در اختیار ستادهای انتخاباتی دکتر ولایتی قرار داده ‌است، اشاره و تصریح کرد: در جلسه‌ای بین مسئولان ستاد‌های انتخاباتی ولایتی و دبیران حزب موتلفه اسلامی در شهرستان‌های استان فارس، هماهنگی‌های لازم برای پیشبرد کار‌ها انجام شده است.

چوبینی افزود: در جلسه شورای راهبردی مقر شد که حزب موتلفه اسلامی به جای داشتن ستاد‌های جداگانه، با ستاد‌های علی اکبر ولایتی در این استان تجمیع شود تا امور به شکل بهتری انجام گیرد.

وی در پایان به فعالیت مستقیم حزب موتلفه اسلامی در 25 شهرستان استان فارس اشاره کرد.

انتهای پیام/2448/صا40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول