اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد ولایتی در اردبیل:

ولایتی 22 خرداد به اردبیل سفر می‌کند

رئیس ستاد دکتر ولایتی در اردبیل گفت: ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری چهارشنبه 22 خرداد میهمان مردم خونگرم و ولایت‌مدار اردبیل است.

ولایتی 22 خرداد به اردبیل سفر می‌کند

عبدالرضا راشد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ولایتی ساعت هشت صبح چهارشنبه 22 خرداد ماه در فرودگاه اردبیل حاضر شده و برنامه‌های خود را آغاز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های دکتر ولایتی در سفر به استان اردبیل حضور در گلزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل است.

رئیس ستاد دکتر ولایتی در اردبیل یادآور شد: در این سفر دیدار مردمی دکتر ولایتی با عموم مردم ساعت 9:30 صبح برگزار خواهد شد که تلاش می‌کنیم با مجوزی که از شورای تامین دریافت خواهیم کرد مسجد سرچشمه برای این امر تدارک دیده شود.

راشد گفت:‌ دکتر ولایتی بعد از حضور در اردبیل و دیدار مردمی به سمت استان گیلان حرکت خواهد کرد.

وی از گستردگی فعالیت ستاد دکتر ولایتی در اردبیل خبر داد و عنوان کرد: ما ضمن فعال کردن ستادهای شهرستانی ستاد حامیان مردمی دکتر ولایتی را نیز راه‌اندازی کردیم و در کنار آن ستادهای پور‌محمدی، خرازی و باهنر نیز در اختیار ستاد دکتر ولایتی قرار گرفته تا به صورت فراگیر در مدت باقیمانده از زمان تبلیغات بتوانیم فعالیت‌مان را استمرار بخشیم.

رئیس ستادهای انتخاباتی دکتر ولایتی در شمال غرب کشور به اقبال عموم مردم از دکتر ولایتی به خاطر اخلاق‌مداری و رازداری خبر داد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: دکتر ولایتی بیش از 34 سال است که در هرم اصلی نظام اسلامی قرار دارد و هرگز به خاطر برخی رفتارها و تنش‌هایی که به وجود آمده راضی نشده است اسرار نظام را فاش کند.

راشد با اعلام اینکه ولایتی رئیس جمهور مقاوم و دارای گفتمان استقامت در برابر استکبار جهانی است، افزود: اگر دکتر ولایتی به دبیر کلی بیداری اسلامی با حکم مقام معظم رهبری برگزیده شده است حکایت از باور و اعتقاد قلبی به این گفتمان است که هرگز از این مسیر عقب‌نشینی نکرده است.

وی تصریح کرد:‌ اینکه عده‌ای سعی می‌کنند با تفسیر دیدگاه مقام معظم رهبری فرد خاصی را منتسب به گزینش و انتخاب رهبر فرزانه انقلاب کنند صحت ندارد چرا که هیچ کاندیدایی به اندازه ولایتی روحیه مقاومت و ایستادگی خود را در این 34 سال حفظ نکرده و بر آن پای نفشرده است.

اخلاق‌مداری همچون منش ولایتی در ستادهای او نهادینه شده است

این فعال سیاسی حمایت همه جانبه جامعه پزشکان، پرستاران، نظام سلامت‌، اقشار مختلف اعم از کارگران، کارمندان، کشاورزان و صنعتگران را از کاندیداتوری دکتر ولایتی برشمرد و ادامه داد: ما نیز در ستاد خود همانند دکتر ولایتی سعی داریم اخلاق‌مدارانه رفتار کنیم و از هرگونه تخریب کاندیدای رقیب پرهیز کنیم.

راشد گفت: امروز گردهمایی بانوان در ستاد دکتر ولایتی جنب تالار پردیس و در قالب ستاد مرکزی ساعت 18 عصر برگزار می‌شود تا بانوان و خواهران ارزشی انقلاب حمایت قاطع خود را از دکتر ولایتی اعلام کنند.

وی همچنین از حمایت قاطبه اساتید دانشگاه‌های مختلف و خانواده‌ها معظم شهدا و ایثارگران از دکتر ولایتی خبر داد و تاکید کرد: حمایت از این شخصیت ارزشی با سابقه درخشان علمی و تحقیقی قطعاً به پیروزی نهایی دکتر ولایتی در انتخابات کمک خواهد کرد.

رئیس ستاد دکتر ولایتی در اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: ستاد دکتر ولایتی تنها ستاد مستقل و فاقد وابستگی به گروه و جریان خاص است که اعضای ستاد هیچ تغییری نکرده و ما با اهدافی که از روز اول تعیین کردیم کار را به جلو می‌بریم و یقین داریم که مردم آذربایجان به ویژه استان اردبیل که دکتر ولایتی را به خاطر اخلاق و منش شایسته دوست دارند به این کاندیدا رای داده و در پیروزی او گام جدی بر‌دارند.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول