اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-189

احمدی: ولایتی در مناظره سوم قوی‌تر ظاهر شد

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی ولایتی در مازندران گفت: به دلیل سوابق اجرایی آقای ولایتی، پیش‌بینی می‌شد که در مناظره سوم قوی‌تر ظاهر شود که این امر هم محقق شد.

احمدی: ولایتی در مناظره سوم قوی‌تر ظاهر شد

حسینعلی احمدی‌‌گرجی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت: به دلیل اینکه آقای ولایتی از طمأنینه و آرامش خاطر بیشتری برخوردار است و مردم مازندران هم طرفدار آرامش و ثبات هستند، اقبال بیشتری نسبت به این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری دارند.

وی ادامه داد: مناظره اخیر باعث توجه بیشتر مردم به آقای ولایتی شده است.

احمدی با اشاره به موضوع سیاست داخلی و خارجی مناظره سوم، گفت: به دلیل سوابق اجرایی آقای ولایتی در این زمینه، پیش‌بینی می‌شد که قوی‌تر در این مناظره ظاهر شود که این امر هم محقق شد و توانست اقبال بیشتری نسبت به سایر نامزدها داشته باشد.

وی با بیان اینکه کمیته بانوان، فعال‌ترین کمیته ستاد انتخاباتی آقای ولایتی است، اظهار داشت: بیشترین سرمایه‌گذاری را در ستادهای بانوان داشته‌ایم چراکه آقای ولایتی هم در سخنان خود، تاکید ویژه‌ای بر حضور بانوان در مدیریت بر خانواده و همچنین فعالیت‌های اجتماعی دارد.

احمدی با اشاره به اینکه نقش بانوان در مدیریت جامعه، ویژه است، یادآور شد: بانوان می‌توانند نقش پررنگ‌تری در مناسبات اجتماعی، نسبت به آقایان داشته باشند. 

انتهای پیام/86007/ط10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول