اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد:

دوره بازآموزی مبانی امداد و نجات جاده‌ای در تایباد برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: 35 نفر از امدادگران عضو جمعیت هلال احمر تایباد همزمان با شروع طرح تابستانه امداد و نجات، دوره امداد جاده‌ای و نجات و رهاسازی را مرور کردند.

دوره بازآموزی مبانی امداد و نجات جاده‌ای در تایباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، غلامرضا صیادی عصر امروز با اشاره به برگزاری دوره بازآموزی مبانی امداد جاده‌ای با سرفصل‌های تثبیت پزشکی مصدومان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای آسایش و امنیت خاطر مسافران و همچنین حضور به موقع در حوادث، در پایگاه‌های جاده‌ای به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به مسافران است.

وی افزود: در همین راستا و برای آمادگی هر چه بیشتر امدادگران و نجاتگران و آشنایی آنها با روش‌های جدید در امدادرسانی دوره بازآموزی امداد جاده‌ای با سرفصل‌های تثبیت پزشکی مصدومان در شهرستان تایباد برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد تصریح کرد: با توجه به شروع تعطیلات تابستان و حجم بالای تردد در جاده‌های برون شهری و همچنین قرار گرفتن شهرستان تایباد در مسیر اصلی تردد شرق کشور سرفصل‌های احیاء قلبی، ثابت کردن مصدوم، آتل‌بندی و رگ‌گیری و حمل مصدومان، تثبیت منطقه خطر و رهاسازی و دستیابی به مصدوم و تجهیزات آمبولانس با حضور مربیان مجرب استانی در شهرستان تایباد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 35 نفر از امدادگران در این دوره گفت: پس از پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون تئوری و عملی به عمل آمد و به قبول شدگان گواهینامه دوره بازآموزی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/70005/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول