اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان قم:

کشتی‌گیران قمی برای تمام انتخابی‌ها آماده‌اند / سالی درخشان پیش روی کشتی قم

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قمی در هر دو رشته آزاد و فرنگی آماده درخشش در انتخابی تیم‌های ملی هستند.

کشتی‌گیران قمی برای تمام انتخابی‌ها آماده‌اند / سالی درخشان پیش روی کشتی قم

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور بهترین کشتی‌گیران کشور برگزار می‌شود اما به موفقیت و درخشش اعضای اعزامی کشتی قم در این انتخابی‌ها خوشبین هستیم.

وی با اشاره به حضور کشتی‌گیران قمی در تمام رده‌های سنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اضافه کرد: در سال جاری هشت نفر از بهترین کشتی‌گیران استان قم با آمادگی کامل و با شرایطی مطلوب به مصاف حریفان می‌روند تا ادامه‌دهنده موفقیت‌های سال‌های اخیر کشتی استان قم باشند.

رضایی ادامه داد: در انتخابی این دوره تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان، نفرات بسیار خوبی حضور دارند،‌ ضمن اینکه از کشتی‌گیرانی در انتخابی تیم ملی نوجوانان بهره می‌بریم که زیر نظر مربیان با تجربه کشتی قم در شرایط سخت و فشرده تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: تلاش دسته جمعی تمام همکاران ما در هیئت کشتی سبب شده است تا این رشته در کنار سایر رشته‌ها همچنان موفقیت‌های ارزنده‌ای را در رقابت‌های داخلی و برون مرزی به دست بیاورد و علاقمندان زیادی جذب این رشته شوند. 

وی اظهار داشت: پیکارهای انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی برگزار می‌شود که از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و در بین تمام مدعیان عضویت در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های برون مرزی سال 2013 برگزار می‌شود و قطعاً کشتی‌گیران قمی نیز در کنار سایر اعضای حاضر در انتخابی تیم ملی تلاش خواهند کرد عملکرد شایسته‌ای داشته باشند.

وی عنوان کرد: رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و آسیا برای کشتی‌گیران آینده‌دار قمی یکی از بزرگ‌ترین میادین رسمی در سال جدید است که اهمیت زیادی دارد، ضمن اینکه موفقیت در این انتخابی فرصت مغتنمی است که کشتی‌گیران ما باید از آن استفاده کنند تا کشتی استان قم در مسیر پیشرفت بیشتر قرار بگیرد.

دبیر هیئت کشتی استان قم یادآور شد: هدف مجموعه هیئت کشتی استان قم اعتلای ورزش و نام کشتی قم در کشور و میادین برون مرزی است و برای این منظور نمایندگان قم تلاش می‌کنند در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی به نتایج شایسته و لایق کاراته قم دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه سال درخشانی در انتظار کشتی استان قم قرار دارد عنوان کرد: کشتی ورزشی است که می‌تواند با سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتر بر روی آن، در میادین مختلف کشوری و بین‌المللی برای استان قم انتظار کسب افتخارات قابل توجهی داشته باشد اتفاقی که با درخشش کشتی‌گیر قمی یعنی ‌هادی علیزاده پورنیا در سال‌ گذشته در به دست آوردن پنج مدال آسیایی و بین‌المللی رخ داده است اما در این میان حمایت وی و سایر قهرمانان شرط مهمی است.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول