اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان:

همان ابتدا تیم را برای قهرمانی بسته بودیم/ کشتی نیاز به یک عاشق دارد

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان گفت: با توجه به اینکه پست هیئت کشتی اصفهان پستی تشریفاتی است و حقوق چندانی ندارد باید یک نفر که عاشق کشتی است به این پست برسد.

همان ابتدا تیم را برای قهرمانی بسته بودیم/ کشتی نیاز به یک عاشق دارد

فرهاد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار کرد: از همان ابتدا تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و در پایان نیز توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: به هر حال لیگ کشتی فرنگی کمی دیر استارت خورد و سبب شد با مسابقات بین‌المللی و داخلی رو به رو شود و به دلیل اینکه در صورت برگزاری هفتگی، مسابقات فرسایشی می‌شد فدراسیون به این شکل مسابقات را برگزار کرد و امیدوارم در سال آینده با برنامه‌ریزی خوب شاهد لیگی پویا باشیم.

شیرانی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری مسابقات به شکل متمرکز برای کشتی ضرر نداشت ادامه داد: به دلیل اینکه رقابتی را در پیش نداریم ایرادی نداشت که مسابقات به این شکل برگزار شد ضمن اینکه ما زیاد هم به ورزشکارانمان فشار نیاوردیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان در خصوص استفاده از بازیکنان بومی در ترکیب تیم خود تاکید کرد کرد: از چند بازیکن بومی نیز استفاده کردیم و توانستیم قهرمان این مسابقات شویم اما به هر حال باشگاه حرفه‌ای است و باید از بهترین مهره‌ها استفاده کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی اضافه کرد: البته یک سری صحبت‌ها شده است که نظری کارهایی را در رده پایه باشگاه انجام دهد و سبب شود سال‌های آینده با بومی‌های بیشتری در رقابت‌ها حاضر شویم.

شیرانی در ادامه به انتخابات هیئت کشتی اصفهان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه پست هیئت کشتی اصفهان پستی تشریفاتی است و حقوق چندانی ندارد باید یک نفر که عاشق کشتی است و می‌تواند برای آن وقت و انرژی بگذارد به این پست برسد و ابتدا باید از پایه شروع کند و چشم داشتی نیز به پول و مسائل دیگر نداشته باشد.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول