اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش خبر داد

آمادگی 5 کشتی‌گیر از شوش برای حضور در مسابقات ملی و بین‌المللی

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش از حضور پنج کشتی‌گیر این شهرستان در اردوهای تمرینی برای آماده‌سازی مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

آمادگی 5 کشتی‌گیر از شوش برای حضور در مسابقات ملی و بین‌المللی

عبدالعظیم آل‌کثیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: در رشته کشتی فرنگی، در حال حاضر پنج نفر از کشتی‌گیران این شهرستان در اردوهای تمرینی حضور دارند و خود را برای شرکت در مسابقات آماده می‌کنند.

وی افزود: از بین این پنج کشتی‌گیر فرنگی‌کار شهرستان، دو نفر از آن‌ها در اردوی تیم ملی و سه نفر دیگر در اردوی تمرینی مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام (ره) در تهران حضور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش خاطرنشان کرد: موفقیت‌های ورزشی شوش در انواع رشته‌های ورزشی، در رده‌های سنی مختلف و در گروه‌های آقایان و بانوان بوده است.

آل‌کثیر خاطرنشان کرد: از بین رشته‌های ورزشی که در کنار دیگر رشته‌ها توانسته‌اند برای مردم این شهرستان افتخارآفرین باشند می‌توان به رشته‌های کشتی فرنگی در گروه آقایان و رشته‌های کبدی و اسکیت در گروه بانوان اشاره کرد.

این مقام مسئول در تشریح موفقیت‌های ورزشی در گروه بانوان شهرستان اظهارکرد: بانوان همواره دوشادوش آقایان توانسته‌اند افتخارات زیادی را برای مردم این شهرستان کسب کنند به طوری که در سال گذشته دو نفر از بانوان ورزشکار شهرستان وارد تیم ملی کبدی و اسکیت شدند.

آل‌کثیر در پایان گفت: برای امسال در بخش بانوان هنوز فعالیت‌ها به صورت رسمی آغاز نشده و در حال حاضر برنامه‌ای ندارند ولی امید می‌رود با تلاش و پشتکاری که بانوان همواره در عرصه‌های مختلف به خصوص در زمینه ورزش داشته‌اند همچنان بتوانند پیروز میدان‌ها باشند.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول