اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

حضور موفق در لیگ برتر عیار بالای کشتی قم را نشان داد

رئیس هیئت کشتی استان قم حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را فرصتی ارزنده برای بروز توانمندی و عیار بالای کشتی قم عنوان کرد.

حضور موفق در لیگ برتر عیار بالای کشتی قم را نشان داد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در بین پنج تیمی که در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور داشتند، کم هزینه‌ترین شرکت کننده تیم کشتی فرنگی صبای قم بود که نتایج و عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی به منظور توسعه و تعمیم کشتی در هر دو رشته آزاد و فرنگی در تمام نقاط کشور، رقابت‌های لیگ برتر کشور را برگزار می‌کند و ما نیز هدفمان از حضور در لیگ برتر نشان دادن نبوغ کشتی‌گیران قمی بود.

حلوایی بیان کرد: در حال حاضر در استان قم کشتی‌گیران بسیار خوب و با استعدادی وجود دارند که حضور در رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور می‌تواند، موجب شکوفایی استعدادهای آنها در رده‌های سنی مختلف شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: به همین منظور امسال نیز چنانچه شرایط فراهم شود کشتی‌گیران قمی در مسابقات لیگ کشتی کشور در رشته فرنگی شرکت می‌کنند چون این فرصت خوبی است که بهترین‌های کشتی قم از نظر جسمانی در فرم آمادگی مطلوب حفظ شوند.

وی یاد آور شد: کشتی‌گیران صبای قم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر را با نتایج چندان خوبی پشت سر نگذاشتند اما در نیم فصل دوم با آمادگی بسیار بالای خود نتایج خوبی گرفتند و اگر کار به کناره‌ گیری این تیم از ادامه رقابت‌ها نمی‌کشید، الان شاید صبای قم حتی قهرمان یا نایب قهرمان می‌شد.

حلوایی در ادامه به برنامه ریزی برای آماده‌سازی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان قم با بهترین نفرات برای رویارویی با حریفان در رقابت‌های مختلف داخلی خبر داد و افزود: به غیر از مسابقات قهرمانی کشور اگر لیگ منطقه‌ای برگزار شود آماده حضور در لیگ منطقه‌ای نیز هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برنامه‌های متنوع این هیئت برای استقبال از علاقمندان به کشتی در اوقات فراغت تابستان سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: کشتی با توجه به امکانات و فضای خوبی که دارد می‌تواند زمینه‌ساز بهره‌برداری مفید از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان قمی باشد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: این هیئت همواره از طرح اوقات فراغت به خوبی استفاده کرده چرا که مربیان کشتی قم در تابستان با توجه به استعداد بسیار قابل توجه خانواده‌ها و شهروندان قمی از حضور فرزندانشان در کشتی، استعدادیابی را انجام می‌دهند و همین نفراتی که الان در کشور و مسابقات برون مرزی برای ورزش قم افتخار کسب می‌کنند، زمانی استعدادهای ناشناخته کشتی بوده‌اند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول