اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوه:

تمامی بسترها برای خلق حماسه سیاسی در ساوه فراهم است

فرماندار ساوه گفت: تمامی بسترها برای خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد در این شهرستان فراهم شده است.

تمامی بسترها برای خلق حماسه سیاسی در ساوه فراهم است

احمد آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسئولان برگزاری انتخابات ساوه با تلاش شبانه‌روزی تمامی بسترهای لازم را برای خلق حماسه سیاسی در این شهرستان فراهم کرده‌اند و این شهرستان از هر نظر آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است.

وی تصریح کرد: قطعاً در روز 24 خرداد مردم حماسه حضور را به نمایش جهانیان گذاشته و بار دیگر برگ زرینی در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی از خود بر جای خواهند گذاشت.

فرماندار ساوه با تأکید بر اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی باعث اقتدار نظام اسلامی، خوشحالی دوستان انقلاب و یأس دشمنان نظام اسلامی می‌شود، اظهار داشت: مردم با شور حماسی خود در انتخابات 24 خردادماه حضور حداکثری خواهند داشت و در راستای لبیک به فرامین رهبری، حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد.

آزاد ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی سعی دارند از طریق رسانه‌ها در بین مردم تنش ایجاد کرده و با دخالت‌های بی‌جای خود در مردم بی‌میلی و بی‌رغبتی به‌وجود آورند، غافل از اینکه مردم ما هوشیار و آگاه بوده و با بصیرت دینی و انقلابی خود فریب دشمن را نخواهند خورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد 120 شعبه أخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا 722 نفر از افراد ثبت‌نام شده، تأیید صلاحیت شده‌اند.

انتهای پیام/87007/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول