اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی مسجد سلیمان خبر داد

پایان برداشت 4500 هکتار جو در مسجد سلیمان

رئیس جهاد کشاورزی مسجد سلیمان از پایان یافتن برداشت از 4 هزار و 500 هکتار از اراضی زیر کشت جو در این شهرستان خبر داد.

پایان برداشت 4500 هکتار جو در مسجد سلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، ناصر حسین‌پور ظهر امروز در بازدید از مزارع جوی این شهرستان اظهار کرد: برداشت 4 هزار و 500 هکتار از اراضی به زیر کشت رفته  جو در این شهرستان به اتمام رسیده است و محصولات نیز از مزارع جمع‌آوری شده‌اند.

وی در مورد سطح زیر کشت جو در مسجد سلیمان گفت: سطح زیر کشت جو این شهرستان 4 هزار و 500 هکتار بوده که کار برداشت این محصول به پایان رسیده است و مشکل خاصی در این باره وجود نداشته است.

حسین‌پور در بیان عملکرد جو در مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: عملکرد محصول جو در این شهرستان یک تن در هر هکتار بوده است که رقم قابل توجهی نیست.

رئیس جهاد کشاورزی مسجد سلیمان در برداشت گندم مسجد سلیمان گفت: برداشت این محصول رو به اتمام بوده و 21 هزار هکتار از اراضی گندم این شهرستان هنوز برداشت نشده است.سطح زیرکشت کلزا این شهرستان 500 هکتار بود که به دلیل خشکسالی آسیب جدی دیده و برداشت این محصول بسیار ناچیز بوده است.

حسین‌پور درمورد کشت های تابستانه  در مسجد سلیمان بیان کرد: 500 الی 600 هکتار برای کشت‌های تابستانه مانند ذرت و ماش به زیر کشت خواهد رفت.

انتهای پیام/72006/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول