اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در بین مردم قزوین عنوان کرد

ایجاد شهر کشاورزی در دشت قزوین / تولید خودرو طبق استانداردهای سلامت

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شرکت خودروسازی اجازه تولید یک خودرو بی‌کیفیت در دولتش را ندارد، گفت: مسئولان باید برای تولید خودرو مطابق با استانداردهای سلامت اقدامات لازم را انجام دهند.

ایجاد شهر کشاورزی در دشت قزوین / تولید خودرو طبق استانداردهای سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محسن رضایی در بین مردم قزوین که به استقبال وی رفته بودند، با اشاره به اینکه تولید خودرو با استاندارد از مهم‌ترین اقدامات در دولتش است، اظهار داشت: این مطلب را از حالا به مسئولان شرکت خودروسازی می‌گویم تا بروند برای رفع بی‌کیفیتی تولیداتشان اندیشه‌ای کنند که این مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه تولید خودروهای بی‌کیفیت ایرانی در حوادث علت اصلی بیشترین تلفات در کشور است، ابراز داشت: با تولید خودروی با کیفیت تلفات در حوادث جاده‌ای کاهش می‌یابد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با اشاره به اینکه مشکلات سوخت و ارتقای سلامت مردم ایران را با رفع تولیدات بی‌کیفیت خودرو برطرف می‌کند، یادآور شد: همچنین با تولید با کیفیت قطعه‌های خودرو و صادر کردن این قطعات اشتغال‌زایی و درآمد خوبی را در کشور ایجاد می‌کنم.

این مسئول با اشاره به اینکه اقدامات مهمی را در استان قزوین انجام می‌دهد، بیان کرد: شهر کشاورزی را در دشت قزوین ایجاد می‌کنم و این شهر را مجهز و تجهیز به امکانات و ابزار دامداری و کشاورزی می‌کنم تا با تحقق این هدف مشکلات کشاورزی قزوین برطرف ‌شود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ادامه داد: ایجاد شهر کشاورزی در دشت قزوین در دنیا بی‌نظیر است و الگوی کشاورزی در جهان تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه قزوین در گذشته پایتخت ایران بود، اذعان داشت: این شهر آئینه یک تمدن بزرگ ایران بوده بر این اساس باید به این شهر توجه ویژ‌ه‌ای کرد تا مشکلات اقتصادی، صنعتی و کشاورزی این شهر برطرف شود.

رضایی با اشاره به اینکه شهر صنعتی قزوین را از حالت تعطیلی و غیرفعال بودن خارج می‌کند، اظهار داشت: با انجام این اقدام صنعتگران و کارگران بیکار شده را به صنعت باز می‌گردانم و مشکلات اشتغال را در این استان برطرف می‌کنم.

این مسئول با بیان اینکه سهام عدالت را در دولتش آزاد می‌کند، بیان کرد: در شش ماه گذشته دولت فعلی مصوب کرده که این سهام را آزاد کند البته ما از این طرح استقبال می‌کنیم ولی کافی نیست.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری اضافه کرد: بنده در دولتم نه تنها این کار را انجام می‌دهم بلکه بدهی که مردم به دولت در این سهام را دارند به آنان می‌بخشم.

وی با بیان اینکه سربازی اجباری را به حرفه‌ای تبدیل می‌کنم، بیان کرد: این طرح را در شورای امنیت ملی با توجه به نظر نیروهای مسلح تصویب می‌کنم و اجرای آن را محکم می‌کنم تا این طرح در دولت‌های آینده نیز اجرا شود.

رضایی با اشاره به اینکه برای ایجاد مشاغل خانگی برای بانوان برنامه‌ای را تدوین کرده‌ام، ابراز داشت: با دادن اعطای تسهیلات بدون بهره از آنان حمایت می‌کنم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری به یارانه سبز کشاورزی اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح بیشتر مشکلات کشاورزی را در کشور برطرف می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در دولتش شعار سلام بر زندگی یا ابوالفضل را سر می‌دهد، اظهار داشت: در صحرای کربلا با توجه به اینکه امام حسین (ع) به حضرت ابوالفضل (ع) احتیاج داشت ولی به ایشان گفتند که برای رفع تشنگی خانواده آب تهیه کند که این بیانگر اهمیت این امام بزرگوار به خانواده است و در این راستا لازم است مسئولان دولتی برای رفع مشکلات خانواده در کشور اهمیت ویژه‌ای بدهند و بنده این کار را در دولتم انجام می‌دهم.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از کاندیداها عنوان می‌کنند ما اداره کشور را با سفر به خارج و برقراری ارتباط با روسای خارج برطرف می‌کنیم، ابراز کرد: البته سفر به خارج خوب است ولی ما باید به مشکلات فرهنگ، هنر و گرانی توجه کنیم وگرنه در اداره این کشور با مشکلات دیگری مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول