اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-177

قائمشهر بیشترین شعبه ثابت اخذ رأی مازندران را دارد

فرماندار قائمشهر گفت: قائمشهر برای اخذ آرا و استقبال بیشتر مردم بیشترین شعبات اخذ رأی را در مازندران فراهم کرد.

قائمشهر بیشترین شعبه ثابت اخذ رأی مازندران را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک ظهر امروز در نشست خبری با موضوع انتخابات با تأکید بر قانون‌مداری کاندیداها و هوادارانشان، اظهار داشت: در راستای عمل به قانون همه می‌توانند به خواسته خود برسند و با رعایت حال شهروندان و احترام به حقوق آنان، روحیه اعتماد و خودباوری را در  آنان ایجاد کرده و بستر حضور پرشورشان را در انتخابات پیش‌ روی فراهم سازند.

وی در تشریح فعالیت‌های ستاد انتخابات شهرستان قائمشهر بیان داشت: تیمی متشکل از 4 هزار و 500 نفر مسئولیت امنیت و حفاظت از شعب اخذ رأی را بر عهده دارند.

این مسئول، تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان را 202 صندوق اعلام کرد که از این تعداد 84 شعبه ثابت در قائمشهر، چهار شعبه در ارطه و 112 شعبه در بخش مرکزی قائمشهر مستقر خواهد شد؛ همچنین دو صندوق اخذ رأی سیار در روستاها و دو شهر قائمشهر و ارطه به اخذ رأی در روز انتخابات می‌پردازند.

فرماندار قائمشهر افزود: 78 مسجد، 62 حسینیه و تکایا، 47 مدرسه، خوابگاه دانشگاه آزاد، حرم امامزاده و 11 اداره و اماکن دولتی، شعبات اخذ رأی شهرستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 40 شعب اخذ رأی در قائمشهر افزایش یافت تا زمینه حضور بیشتر مردم و اخذ آرای بیشتر در شهرستان فراهم شود.

پیرفلک با بیان اینکه یک‌هزار و 47 نفر از این شهرستان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کردند، تصریح کرد: با نهایی‌شدن کاندیداتوری 973 نفر، تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده بخش مرکزی 733 نفر، قائمشهر 113 و ارطه 45 نفر است که در کل 891 نامزد در رقابت‌های این دوره انتخابات شهر و روستا شرکت دارند.

انتهای پیام/86008/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول