اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیداهای محترم تب تبلیغات تا کجا

مدعیان زیباسازی چهره شهر را نازیبا کردند

تبلیغات نادرست کاندیداهای شورای شهر در همدان، چهره شهر را نازیبا کرده است.

مدعیان زیباسازی چهره شهر را نازیبا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، این روزها شهر همدان مانند دیگر شهرهای کشور رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته و هر روز یک گام را تا روز خلق حماسه طی می‌کند.

به منظور تبلیغات رسمی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 16 خردادماه، بستر برای تبلیغات شهری کاندیداها از مدت‌ها قبل آماده شده است.

در همین راستا 50 نقطه شهر برای نصب تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است.

در همین دو روز ابتدایی آغاز روزشمار تبلیغات شوراها، تب تبلیغات، تا بدان جا پیش رفته که در هر کوی و برزن شاهد نصب پوسترهای کاندیداها هستیم که البته این موضوع بسیار خوشایند و مطلوب است.

و اما نکته جالب توجه در این میان این است که علاوه بر مکان‌های مشخص شده برای تبلیغات در و دیوارها نیز از نصب پوسترهای برخی از کاندیداها در امان نیستند.

حال این سئوال پیش می‌آید که مگر این دسته از کاندیداهای محترم، داعیه ساختن شهری زیبا را ندارند؟ مگر نه اینکه عنوان «شهری زیبا و آباد» در شعارهای تبلیغاتی آن‌ها نقش بسته است؟ پس چرا از همان ابتدای کار، حرف خود را نقض می‌کنند و چهره شهر را زشت و نازیبا کرده‌اند.

کاش فقط در و دیوارها منقش به پوسترهای تبلیغاتی این کاندیداها بود، درخت‌ها، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، تندیس‌های شهر، صندوق‌های صدقات، جدول‌های کنار خیابان، پل‌های عابر پیاده، پروژه‌های در دست تأسیس، ساختمان‌های نیمه‌کاره، تیرهای چراغ برق همه و همه پر شده است از عکس‌‌های کاندیداها.

موضوع دیگری که در نگاه اول تعجب افراد را بر می‌انگیزد نصب پوسترهای تبلیغاتی برخی از این افراد بر فراز ساختمان‌ها است به طوری که این عکس‌ها به زحمت دیده می‌شوند و معلوم نیست این دسته از کاندیداها چه قصدی از این کار داشته و دارند؟

نکته دیگر آنکه در بعضی مواقع، مکان‌های مشخص شده برای تبلیغات کاندیداها، خالی مانده ولی درب‌ها و دیوارها در هجوم پوسترها هستند.

مردم شهر به شدت از این موضوع گلایه دارند افرادی که خود مدعی تلاش برای عمران و آبادانی شهر هستند که بعضاً با این ادعاها وارد صحن شوراها می‌شوند، این روزها با تبلیغات ناصحیح خود چهره شهر را به هم ریخته‌اند.

حال سخن ما با این دسته از کاندیداها این است که قانونمداری باید از همان ابتدای کار بر اعمال و رفتار آن‌ها مشهود و ملموس باشد نه اینکه فقط از آن دم زده شود.

===========

مریم شهابی‌باهر

===========

انتهای پیام/89002/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول