اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برپایی نمایشگاه کتاب "مردی برای همیشه"در مازندران

رئیس اداره کتابخانه عمومی نکا از برپایی نمایشگاه کتاب "مردی برای همیشه" در شرق مازندران با محوریت شهرستان نکا خبر داد.

برپایی نمایشگاه کتاب "مردی برای همیشه"در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، با همت و تلاش کتابخانه عمومی باقرالعلوم نکا، نمایشگاه کتاب "مردی برای همیشه" در این کتابخانه با هدف شناساندن کتب و تالیفات امام برپا شد.

رئیس اداره کتابخانه عمومی نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا گفت: نمایشگاه کتاب به مناسبت ارتحال امام راحل و به منظور حفظ آرمان‌های والای این امام و شناساندن آن به جوانان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم برپا شد.

سکینه خاتون مهدوی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه و اجرای برنامه‌های فرهنگی، انتقال آرمان‌های امام راحل (ره) به نسل جدید است تا شاهد حفظ اندیشه‌های امام در جامعه باشیم.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: وظیفه هر نهاد فرهنگی، حفظ آرمان‌های امام راحل به‌عنوان بنیانگذار این انقلاب است تا شخصیت انقلابی و تلاش و کوشش این مرد خستگی‌ناپذیر بیشتر از قبل به جامعه شناسانده شود.

وی گفت: آثار فراوانی از امام و یا در رابطه با امام راحل در جامعه وجود دارد که بسیاری از ما، از آن بی‌اطلاع هستیم و باید در این راستا در پی شناسایی و شناساندن افکار و ایده‌های امام به نسل جدید باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید در انتقال اندیشه‌ها و تفکرات ناب امام خمینی(ره) به نسل امروز کوشاتر عمل کنیم، اظهار داشت: کتاب‌ وصیت‌نامه امام راحل (ره) راهگشای ما در بسیاری از موارد زندگی است که مطالعه آن به جوانان و نوجوانان توصیه می‌شود.

مهدوی با اشاره به اینکه این نمایشگاه بیش از 100 عنوان کتاب از امام راحل و در رابطه با این امام را به نمایش درآورده است، ادامه داد: این نمایشگاه از روز ارتحال امام راحل به مدت یک هفته تا 20 خرداد ماه برای بازدید عموم برگزار شده است.

وی گفت: امام خمینی(ره)، این شخصیت ماندگار انقلاب اسلامی و عامل عزت‌بخشی مسلمانان و حیات مجدد اسلام، هرگز از خاطره‌ها محو نمی‌شود.

انتهای پیام/86002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول