اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

کتاب‌نامه نیمه خرداد منتشر شد

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: به مناسبت فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد قیام خونین مردم قم در 15 خرداد این اداره کل کتاب‌نامه نیمه خرداد را تجدید چاپ کرد.

کتاب‌نامه نیمه خرداد منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حسین نیازمند صبح امروز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد قیام خونین مردم قم در 15 خرداد اظهار داشت: به همین مناسبت این اداره کل کتاب‌نامه نیمه خرداد به نویسندگی مجتبی سلطانی احمدی و رحیم نیکبخت میرکوهی را به تیراژ پنج هزار جلد چاپ کرد.

وی به محتوای این کتاب اشاره کرد و گفت: روایت حوادث 15 خرداد سال 42 و چگونگی شکل گیری قیام، شهدای قیام، ذکر خاطرات و کتاب‌های منتشر شده با این موضوع از موضوعات پرداخته شده در کتاب‌نامه نیمه خرداد است.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین از چاپ و توزیع کتاب «سپیده‌ای که از افق ایمان بردمید» به تیراژ 10 هزار جلد به مناسبت پنجاهمین سال قیام 15 خرداد خبر داد و اظهار داشت: این کتاب نیز با رویکرد تحلیلی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تهیه شده که همراه با کتاب‌نامه نیمه خرداد طی روزهای 14 و 15 خرداد ماه در قم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول