اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشت:

مردم به اخلاص کاندیداها توجه داشته باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: مردم به ظرفیت، سابقه و اخلاص کاندیداها نسبت به انقلاب، اسلام، جبهه و جهاد توجه داشته باشند.

مردم به اخلاص کاندیداها توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 24 خرداد جاری اظهار کرد: در روزهای سرنوشت‌سازی قرار داریم و جمعه آینده باید رئیس‌جمهور و اعضای شوراهای شهر و روستا را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: یکی از امتیازهای جمهوری اسلامی این است که سرنوشت کشور حتی انتخاب رهبر به دست مردم انجام می‌شود.

قربانی به هشت کاندیدای ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: نامزدهای ریاست جمهوری برنامه‌های خود را ارائه کردند و مردم به هر کاندیدایی رای دهند، او رئیس‌جمهور کشور است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم به نامزدی که سخن بیهوده می‌گوید رای نمی‌دهند، تصریح کرد: مردم به کاندیدایی که سنجیده‌تر، توانمندتر، ولایی‌تر و کارآزموده‌تر است، رای می‌دهند.

وی مردم ایران را گوهرشناس خواند و بیان کرد: ملت افراد شایسته و توانمند را انتخاب می‌کنند.

قربانی با تاکید براینکه مردم در انتخاب اعضای شوراها تنها به تبلیغات آنها بسنده نکنند، یادآور شد: مردم به ظرفیت، سابقه و اخلاص افراد نسبت به انقلاب، اسلام، جبهه و جهاد توجه داشته باشند.

*محمد (ص) آخرین پیامبر خدا در زمین

امام جمعه رشت در ادامه با تبریک فرا رسیدن سالروز عید مبعث پیامبر اعظم (ص)، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) بنیانگذار اسلام و آخرین فرستاده خداوند در زمین برای نجات انسان‌ها است.

وی عید مبعث را از روزهای بزرگ دانست و اظهار کرد: بشر با رهنمودهای پیامبر (ص) در فضای تازه‌ای از انسانیت ورود کرده و در راه تکامل و پیشرفت انسانی گام برداشته است.

قربانی با بیان اینکه خداوند در نهاد تمام موجودات و آفریده‌ها ابزاری قرار داده که به طرف کمال مطلوب هدایت شوند، تصریح کرد: انسان اگر تربیت نشود، نمی‌تواند خود را به کمال مطلوب برساند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: انسان بدون راهنما از مسیر حق خارج می‌شود و خداوند به این منظور از ابتدای آفرینش انسان‌هایی را به عنوان پیام‌رسانان الهی فرستاده است بنابراین حجت خدا همواره روی زمین وجود دارد.

*مردم با تمام وجود از آرمان‌های امام (ره) دفاع می‌کنند

وی با قدردانی از برگزاری مراسم با شکوه ارتحال امام (ره) توسط مردم، بیان کرد: دشمنان تصور می‌کردند مردم پس از رحلت امام (ره) ایشان را فراموش می‌کنند، اما ملت یاد امام (ره) را همیشه گرامی می‌دارند.

قربانی راه امام (ره) را نجات‌بخش توصیف کرد و گفت: مردم ایران با تمام وجود از آرمان‌های امام (ره) دفاع می‌کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به نزدیک شدن ماه شعبان، یادآور شد: میلاد فرخنده امام حسین (ع) و ابوالفضل (ع) در ماه شعبان است.

وی با تبریک روز پاسدار و جانباز خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) به دنیای آزادگان شرف بخشید و پاسداران راه امام حسین (ع) را طی می‌کنند و در دوران دفاع مقدس مانند امام حسین (ع) و ابوالفضل (ع) عمل کردند تا انقلاب اسلامی پایدار بماند.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول